Hjertelyd i uke 10+2

Mirakel nr 4

Glad i forumet
Hei fikk dopler i posten i dag. Vet det er tidlig enda. Men til dere som har prøvd.... Hvor fant dere hjertelyden? Helt ned mot musa ;) eller hvor? Brukte dere lang tid? Får kunn inn rundt 80 og det er vel meg ;) men har så lyst å finne den lille :binkybaby :) ja vet det er tidlig

Er det mange her som har dopler for å følge med selv? Jeg har ikke tenkt over at det var en mulighet...

Jordmoren min forsøkte å lete igår, og fant den ikke.. det er visst veldig vanskelig..

Hun trykket veldig hardt og rundt hele området fra under navle til ned over skambenet :) Jeg ble ikke stresset da hun ikke fant noe hjertelyd, jeg vet at det er vanskelig når vi bare er 10-11 uker.

Lykke til!

Jeg fant hjertelyden i uke 9 eller 10, husker ikke helt. Var ganske langt nede. Måtte trykke litt hardt rett over skambenet, og lete godt før jeg fant. Du hører fort at det er babyen visst du finner den. Den går MYE fortere enn din egen puls :)

Ja ska vel ligge fra 150 og oppover ;) tusen takk dere, er så redd for å bruke den for lenge. Ska prøve igjen ;)

Jeg skrudde volumet ganske høyt opp, for hos meg såpass tidlig var ikke de høye lyden jeg skulle finne :p prøv å vinkle ned mot undersiden av skambenet, var der jeg fant den. Hos meg var knøttet aldri helt på midten :p

Får inn 110 men så forsvinner det med en skarp virrelyd kan det være at fosteret snur seg raskt?? At den ikke liker dopleren ..??

Jeg fant jo allerede 7+2 denne gangen og fant den da de første gangene når jeg trykte litt på skrå ned rett over skambeinet. Første gangen måtte jeg langt ut på siden mens andre gangen ca midt på.

Dere tester omkring skambeinet og da må jeg komme med et dumt spørsmål. Er det allmennkunnskap å vite hvor skambeinet er? Er ikke helt sikker selv nemlig, mye snakk om d her inne og i "uke for uke" oversikten. Noen som kan forklare meg hvor d ligger?

Dere tester omkring skambeinet og da må jeg komme med et dumt spørsmål. Er det allmennkunnskap å vite hvor skambeinet er? Er ikke helt sikker selv nemlig, mye snakk om d her inne og i "uke for uke" oversikten. Noen som kan forklare meg hvor d ligger?

Det harde beinet Over musa :P

Ved hårfestet :)

Back
Topp