Hjertelyd hos jordmor

Var det meg du tenkte på eller? For om du har lest tråden så svarte jeg at " jordmor sa jeg kunne sjekke rundt uke 16 men at jeg skulle takke nei" ( skrev ikke noe mer enn det)
Og jeg fikk da spørsmål av ei her om hvorfor , og da svarte jeg pent om hvorfor jeg ikke valgte det! Så det du skriver der er faktisk litt dårlig. Jeg prøver overhode ikke indirekte å gi andre dårlig samvittighet ! Da vrir du om ting her. Men beklager om du har misforstått mine svar om du har lest dem. Min intensjon var heller ikke ta opp dette men ved spørsmål så svarer jeg jo men burde latt være da hvis det er galt for noen å høre andre innvendinger, som jeg tror flere har. det er heller ikke upålitelige kilder om det temaet der. Gjør dine egne valg og stol på helsemyndighetene da :) må jeg få lov svare på spørsmål jeg fikk

Jeg kan skjønne at du ikke prøver å gi direkte dårlig samvittighet, men vi alle vet at når vi kommer med en så sterk påstand vil flere kunne la seg påvirke av det.
Jeg personlig mener at slike ting kan man la ligge. Mange finner mye trygghet i det å høre at babyen har det bra i magen, og da synes jeg de skal få ha den tryggheten uten at man skal få høre at det kan være skadelig for det ufødte barnet. Vi gjør alle det beste vi kan for barna våre, ufødte eller fødte. At vaksinemotstandere finner atter en ny ting å konspirere på er ikke legitim forskning.

Back
Topp