Hjertelyd 9+1

Herlig. Hørte og hjertelyden i uke 9 da jeg var gravid sist. Deilig lyd <3

Å så gøy! :D Hvor langt ned må man ta doppleren for å høre det så tidlig? Har doppler liggende, men har ikke turt å prøvd den enda, men er 9+1, så kanskje prøve snart :)

sniker fra mai,det er mest sannsynlig din egen puls du finner på hver side av magen.jeg hørte først babyen 15+0 rett over skambenet.mye hurtigere puls.i uke 8 hos ul hadde babyen hjerteslag på 173.nå er den på 148

Hørte min egen puls også! Den var mye tregere ;) Telte ikke slagene, syns det var vanskelig! Gikk litt i surr :)

Hørte helt nederst i magen, på hver sin side av skambeinet!

Ble overrasket, sist jeg var gravid hørte jeg ikke hjertelyd før i uke 14.

Hørte den i 9+4 eller noe sånt. Var på 170 slag i minuttet ca. :)

Jeg er litt fristet til å kjøpe en doppler. Jeg føler ikke helt at det virkelig er en baby der inne ennå. Og jeg skal ikke på ul før i uke 18. Så kunne virkelig ha tenkt meg å få et livstegn.

Hørte nettopp en hjertelyd på hver side av magen med angelsound. Trodde at det var for tidlig...
Så spesielt :Heartbigred:Heartbigred og fantastisk! Skjønner ikke helt at det er to der inne enda!
Kult! Og ekstra morsomt at det er to stykker inni der da:) jeg hørte allerede 7+2 denne gangen så det er mulig å høre tidlig ja:)

Da gjorde eg og nettopp! Ein lyd på hver side av magen! :O Hørte på ett tidspunkt en midt mellom der og! Altså 3 hjertelyder!! :O Men hvordan vet eg at det e babyen og ikkje meg sjøl?!

vi har store blodårer på begge sider og fremme.du hører babyens mye fortere enn ditæn puls,test på hjertet ditt først. i uke 8 var min babys hjertelyd 173.det er som et tog du hører.sakker litt etter hvert som den vokser.

Pg tenker 100 kan like gjerne være din..

Jeg hørte det 8+noe.. Fantastisk.. Hører kun en og er meget fornøyd med det satser på UL også sier det samme :)

Jeg hører ingenting jeg :-P men er rolig, jordmor som vet hva hun gjør får lytte neste uke :-)

Jeg fant de for første gang i dag, 13+2:D:D var så herlig å høre de:) Jeg vet jo det er to inni der og tror jeg fant begge:)

Back
Topp