Hjertelyd <3

Puddingen i magen

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg fant hjertelyden i dag med doppler. 169 bpm :Heartpink
Fineste lyden :headphone:

Jeg er over 15 uker og har enda ikke klart å finne, noe som har en sammenheng med at livmoren min fortsatt ligger bak skambenet
Brukte litt tid på og finne den da, og den forsvant fort igjen. Men fant den rimelig kjapt når jeg lette. Og det er super lett og høre forskjell på sin egen og bebi :)

Tenkte å kjøpe meg en doppler!
Noen som kan anbefale en?Spiller det noen rolle om man ser hvor mange hjerteslag (disse er dyrere), eller holder det med en der man hører hjertet? :Heartbigred

Jeg vurderer også å kjøpe. Men, blir dere noen gang bekymret om dere ikke finner hjertelyden? Er litt redd for å bekymre meg veldig for det .

Tør ikke gå til anskaffelse av doppler selv, men fikk høre hos JM i dag (er 12 + 3) :) :Heartred

Jeg blir ikke bekymret om jeg ikke finner den, har sett lille på ultralyd så vet der er lov :happy:

Legen sjekket på meg i dag! Fikk høre fine hjerteslag på 150 slag i minuttet:) var betryggende og godt å høre!

Fikk høre hos jordmor i dag, var helt fantastisk å høre! :love7

Så gøy :Heartred Brukte doppler med de 2 første, men har ikke denne gangen. Hadde vært gøy å høre hjertelyden innimellom :Heartred

Jeg har jordmor-time om en uke! Hååååper jeg får høre!
Er det vanlig at de har doppler?

Så gøy :Heartred Brukte doppler med de 2 første, men har ikke denne gangen. Hadde vært gøy å høre hjertelyden innimellom :Heartred
Har hatt doppler i de 2 andre svangerskapene også. Bruker den ikke så mye, men av og til er det koselig og høre den lille :love7

Back
Topp