Jeg fant hjertelyden i dag med doppler. 169 bpm 
Fineste lyden

Fineste lyden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så herligJeg fant hjertelyden i dag med doppler. 169 bpm
Fineste lyden![]()
hvor langt er du på vei? 12+4Så herlighvor langt er du på vei?
12 uker her og har ikke klart å finne ennå.

Jeg er over 15 uker og har enda ikke klart å finne, noe som har en sammenheng med at livmoren min fortsatt ligger bak skambenetSå herlighvor langt er du på vei?
12 uker her og har ikke klart å finne ennå.
Brukte litt tid på og finne den da, og den forsvant fort igjen. Men fant den rimelig kjapt når jeg lette. Og det er super lett og høre forskjell på sin egen og bebiJeg er over 15 uker og har enda ikke klart å finne, noe som har en sammenheng med at livmoren min fortsatt ligger bak skambenet
12+4![]()
Jeg er over 15 uker og har enda ikke klart å finne, noe som har en sammenheng med at livmoren min fortsatt ligger bak skambenet

Det må være en av verdens vakreste lyderLegen sjekket på meg i dag! Fikk høre fine hjerteslag på 150 slag i minuttetvar betryggende og godt å høre!

Fikk høre hos jordmor i dag, var helt fantastisk å høre!![]()

Jeg har jordmor-time om en uke! Hååååper jeg får høre!
Er det vanlig at de har doppler?
Har hatt doppler i de 2 andre svangerskapene også. Bruker den ikke så mye, men av og til er det koselig og høre den lilleSå gøyBrukte doppler med de 2 første, men har ikke denne gangen. Hadde vært gøy å høre hjertelyden innimellom
![]()