Hjemmelaget babymat?

Vis vedlegget 200491 Vis vedlegget 200492
Ville bare tipse om dissa lyserosa. 4 stk på 0,3 L til 24,90,- kroner :) billig! Og passe størrelse :)
De andre små boksene i farger kosta 37,- kroner eller noe, morro for de små med småting oppi :)

Hvor har du kjøpt de? :) Har nettopp kjøpt noen på 0,3 litt selv og det er akkurat passe, kjøpte 6 stykker i Sverige, men angrer på at jeg ikke kjøpte flere :)

cedd1aeff3adfa7270e2266edc508448

309afed533d0f023ec4f4b44a0515162

Første runde med babymat klar for å fryses (det ble 4 isbitformer tilsammen). Imorgen skal jeg prøve meg på sviskemos. Må bare vente til disse stivner slik at formene blir ledige :)

Hvordan gjør man det med den maskinen om man skal koke ting med ulik koketid. ?

Hvordan gjør man det med den maskinen om man skal koke ting med ulik koketid. ?
Det har jeg ikke testet ennå, men blir vel å koke hver for seg, eller legge i vann for 5 minutter og så legge inn ekstra ingredienser og så 5 minutter til (eller det som blir riktig i forhold til varene).

Jeg vil og begynne med hjemmelaget når minien skal begynne met ordentlig mat :)

Det har jeg ikke testet ennå, men blir vel å koke hver for seg, eller legge i vann for 5 minutter og så legge inn ekstra ingredienser og så 5 minutter til (eller det som blir riktig i forhold til varene).
OKI, , man kan gjøre det altså :)

Ser ikke at det skal være et problem. Eventuelt bare finne ting som har samme koketid :)
f312ec746186e63f67b608367b521c72

Men tror du de har noe å si om ting blir overkokt? Fikk. Hvis en har potet og fisk f.eks. og poteten skal koke 15 min og fisken 20, så kan en ta alt på 20 min? Dt skal jo moses uansett...

Men tror du de har noe å si om ting blir overkokt? Fikk. Hvis en har potet og fisk f.eks. og poteten skal koke 15 min og fisken 20, så kan en ta alt på 20 min? Dt skal jo moses uansett...
Kommer jo litt ann på hva som overkoker. Potet skal koke i 20 minutter så det er jo ikke et problem :) men squash for eksempel er nok ikke godt overkokt.

Back
Topp