Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi han så jo veldig fornøyd ut. Nam namHer fikk han hjemmelaget middag for første gang Poteter, gulerøtter og hvit saus Bildet er tatt etter 2 skjeer
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Hihi han så jo veldig fornøyd ut. Nam nam
Effektiv flinka! Det der må jo bare smake!Mens vesla tok seg en powernap, har jeg laget babymat.
Dette har jeg laget:
-Søtpotetpure
-Bananpure
-Et brett med smaksprøver på:
Banan og Avokadopure.
Håper det smaker
Prøver meg på grøt i kveld.
Vis vedlegget 75259
Stavmikser eller en ordentlig blender er et must for å få det silkemykt uten klumper.Søtpotet var suksess her i gården! men føler et stort behov for en stavmikser....
Stavmikser eller en ordentlig blender er et must for å få det silkemykt uten klumper.
Søtpoteten er en stor suksess her også
Vi har en stavmikser fra bosch- den bruker vi når vi lager potetmos osv til oss selv. Den er helt fantastisk, og maten blir som silke.Blenderen vår er tydeligvis ikke en ordentlig en ble litt klumper og de kom fort i retur når vi prøvde mosen
Vi har en stavmikser fra bosch- den bruker vi når vi lager potetmos osv til oss selv. Den er helt fantastisk, og maten blir som silke.
Invester i en bra stavmikser- det vil du ikke angre på
Ingen årsakBosch stavmikser notert takk!
Lykke tilTusen takk! Går på leting etter sånn i morra, eventuelt en bosch
Hvordan tilbreder du?Stavmikser eller en ordentlig blender er et must for å få det silkemykt uten klumper.
Søtpoteten er en stor suksess her også
Hvis du ikke har dampmikser, så koker du opp grønnsakene i kjele og så moser du de til de er helt uten klumper med stavmikser og så tilsetter du enten litt av det dampede vannet eller morsmelk for å få den konsistensen du ønsker.Hvordan tilbreder du?
Mamma til to prinsesser<3
Hvis du ikke har dampmikser, så koker du opp grønnsakene i kjele og så moser du de til de er helt uten klumper med stavmikser og så tilsetter du enten litt av det dampede vannet eller morsmelk for å få den konsistensen du ønsker.
Ja det kan du bruke hvis du ønskerKan man bruke mme også?
Sent from my iPhone using BV Forum