Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte den for at jeg vet at man beholder mye mer av næringstoffene ved damping kontra koking.Jeg gleder meg til å lage barnemat, men blir en stund til enda da Ulrik bare er 12 uker. Er den dampkokeren for at maten skal beholde flere av næringsstoffene? Når du lager søtpotetpuré, da moser du søtpotet og tilsetter hva? Jeg har ikke satt meg helt inn i dette enda
Glemte helt å svare på oppskriften, ble litt ivrigJeg gleder meg til å lage barnemat, men blir en stund til enda da Ulrik bare er 12 uker. Er den dampkokeren for at maten skal beholde flere av næringsstoffene? Når du lager søtpotetpuré, da moser du søtpotet og tilsetter hva? Jeg har ikke satt meg helt inn i dette enda
Ble veldig nysgjerrig på denne dampkokeren din, har du link? Hørtes fantastisk ut!Jeg kjøpte den for at jeg vet at man beholder mye mer av næringstoffene ved damping kontra koking.
I tillegg er den helt genial og det blir lite søl og oppvask. Det er dampenhet og mikser i en å samme maskin- veldig praktisk.
Jeg skal teste ut grøt i dag også, må bare finne en bra oppskrift. Pr i dag bruker vi grøten fra nestle.Den der sikler jeg på selv! Blir vel å handle den inn.
Ønsker å lage middagsmat osv til gutten selv, grøt også men akkurat nå går det i kjøpegrøten, må få tak i sånne hirsekorn! Har iaf glutenfri havre!
Sent from my iPhone using BV Forum
Denne har jeg også kjøpt!;-) Gleder meg til å prøve den! Kommer nok til å lage pureer og middager, ikke grøt Hun elsker den kjøpe-grøtenJeg kjøpte min gjennom en venninne som jobber i Midelfart, som fører Philips avent.
Her er bilde av den:
Vis vedlegget 75125
Spennende !Vi har brukt middagsglass, men nå så nekter han å spise dem, siden 4 mnd glassene er helt rennende og det liker ikke han Så har laget poteter, gulerøtter og brokkoli med hvit saus Og i dag så skal jeg lage poteter, gulerøtter, brokkoli, blomkål og brun saus, så spent på hva han syns om det
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Spennende !
Legg ut bilder etterhvert - er så fint å få litt inspirasjon av hva andre gjør
Saus også?
Hvordan gjør du det?