Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke aktuelt for min del iom jeg har svangerskapsdiabetes.. men kunne nok ikke tenkt meg det likevel, jobber på Nyfødtintensiv og ser jo at uforutsette ting skjer og da vil jeg helst få hjelp raskest mulig.. Men virker som de hjemmefødslene jeg har sett på TV har vært veldig fine, og deilig å bare kunne være hjemme og sove i sin egen seng..tror barseltiden hadde blitt veldig fin! [emoji4]
Noen som har tenkt på hjemmefødsel?
Ja, vi planlegger å føde hjemme! [emoji846]
Dette svangerskapet tør jeg ikke, men om fødselen går like fint som sist gang vil det muligens være noe jeg kan vurdere med nr. 3 (eller kanskje 4, hvis jeg er så heldig at samboeren går med på det).
Kjenner litt på fødselsangst denne gang, så nå vil jeg ha alt tilgjengelig. Hadde en fin og rask fødsel sist, så hvis det opprettholdes og jeg ikke får fødselsangst i eventuelle andre svangerskap så tror jeg at jeg kunne vurdert det
Morro! Har født på sykehuset 2 ganger før og tenkte å høre hva som skjer under hjemmefødsel av help og utstyr osv. Snakke litt med jordmor nå tenkte jeg