Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner. Var det nr 3? Hadde de andre vært helt uten komplikasjoner?Nei. Hadde komplikasjoner sist fødsel. Glad jeg var på sykehus da. Så hjemmefødsel blir ikke aktuelt for meg. Men tror det er en fin opplevelse når det er komplikasjonsfri fødsel![]()
Det skjønner jeg. Her bor vi 4 minutter unna sykehuset så derfor tør vi å gjøre det isåfall.Har vert inne på tanken[emoji4] ser så fredelig og fint ut. Har 30-40 min reisetid til sykehuset. Men mannen er ikke gira på det. Han vil vere på sykehus hvor han mener jeg er tryggest.
Skjønner. Var det nr 3? Hadde de andre vært helt uten komplikasjoner?
Jeg har hatt to fødsler uten noe problemer/smertestillende/rift eller noe... så føler det er veldig riktig her.

Det skjønner jeg. Her bor vi 4 minutter unna sykehuset så derfor tør vi å gjøre det isåfall.![]()
Også blir man sååå ekstremt tett og godt fulgt opp på slutten![]()
Samme her.Nei. Hadde komplikasjoner sist fødsel. Glad jeg var på sykehus da. Så hjemmefødsel blir ikke aktuelt for meg. Men tror det er en fin opplevelse når det er komplikasjonsfri fødsel![]()