Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er førstegangs og skal ikke ha, men jeg har veldig lyst til det ved en eventuell neste gang. Jeg syns det høres ut som en veldig fin måte å føde på.I går hadde jeg hjemmebesøk av to jormødrene som fra og med i dag står i beredskap til å bistå med hjemmefødsel. Begge to jobber også på fødestue, så jeg er jo ikke garantert at de er ledige og kan komme. Noen andre som planlegger eller har hatt hjemmefødsel?
Jeg er førstegangs og skal ikke ha, men jeg har veldig lyst til det ved en eventuell neste gang. Jeg syns det høres ut som en veldig fin måte å føde på.
Har du hatt det tidligere?
Jeg er førstegangs og skal ikke ha, men jeg har veldig lyst til det ved en eventuell neste gang. Jeg syns det høres ut som en veldig fin måte å føde på.
Har du hatt det tidligere?
I går hadde jeg hjemmebesøk av to jormødrene som fra og med i dag står i beredskap til å bistå med hjemmefødsel. Begge to jobber også på fødestue, så jeg er jo ikke garantert at de er ledige og kan komme. Noen andre som planlegger eller har hatt hjemmefødsel?
Så gøy! Håper de er ledige og kan hjelpe deg når ting starter og du får kost deg hjemme
Jeg er førstegangs, så blir sykehus her, men en dag håper jeg på å få det til hjemme
Ønsker deg all lykke til <3
Sniker fra juni, jeg planlegger også hjemmefødsel. Ville bare ønske lykke til!
Takk! Ja, privatpraktiserende hjemmejordmødre som jobber to i team, mest sannsynlig kommer begge to, føder jeg helt likt med en annen kommer bare en av de. ( liten sannsynlihhet, er ikke SÅ mange hjemmefødsler...)Masse lykke til med deg ogsåEr du garantert en ledig jormor til din fødsel?
Takk! Ja, privatpraktiserende hjemmejordmødre som jobber to i team, mest sannsynlig kommer begge to, føder jeg helt likt med en annen kommer bare en av de. ( liten sannsynlihhet, er ikke SÅ mange hjemmefødsler...)
Så spennande! Lykke tilhåper du får ein fin opplevelse uansett!
Ja sålenge alt går som det skal såSå bra, da vet du med sikkerhet at det blir hjemme. Jeg må planlegge for begge eventualiteter - sjansen er vel omlag 50/50 på om de er ledige og kan komme hjem til meg. Dersom begge er ledige kommer begge til meg også, men der er selvfølgelig oddsene enda litt dårligere. Håper å høre fra deg senere hvordan din hjemmefødsel blir![]()
Det er santJa sålenge alt går som det skal såfordelen for deg er jo at du uansett får kjent jordmor
om jeg ender på sykehuset så får jeg ikke "mine jordmødre" med, siden de kun jobber privat