Hjelpes ! Høye mål...

Da kan jeg hvertfall være den som motbeviser dette. Haha. Første var 3.4, andre 4.2, tredje og fjerde var 3 blank. Det kommer nok heller mer an på hvor lenge de ligger i magen?

Denne teorien stemmer ikke hos meg. Mine har vært ganske like. ca 2 år mellom hver, med samme mann.
1mann 11 dager på overtid, 3600g og 51cm - sf mål langt under gjennomsnittet.
2mann, 3 dager før termin, 3680g, 51 cm - sf mål langt under gjennomsnittet
3mann, dager etter termin, 3708g, 53 cm - sf mål lå på gjennomsnittet

Er blitt større da, men bare med 60 g :p

2720fab313da871a2a775f1cd944379b.jpg
her er min
SF mål har ikke noe å si for hvor stor babyen er. Vi bærer forskjellig. Lå langt under gjennomsnittet med førstemann. Lå på det lyseste feltet, mot slutten var jeg på det hvite feltet. 11 dager over termin var han 3600.
Sistemann lå jeg litt over eller på gjennomsnittet, han var bare 100g mer enn førstemann.

Ligger selv to ruter over, tenker ikke noe over det :) hadde bekymret meg og det hadde vært høyere...

Har du lagt likt på alle? Kunne ønske de gjor slik som i Danmark, der kjenner jordmødrene med hendene sine og estimerer [emoji4]

Ja, har ligget likt med alle tre, og har alltid fått spørsmål om jeg er sikker på at jeg ikke venter tvillinger[emoji13] men med sistemann som også var minst, falt målet helt på slutten. Han vokste lite hele svangerskapet og hadde god plass, men selv om han var liten vokste livmoren min fort og mye helt til uke 36. Da stagnerte det og ettersom han da vokste lite falt målene på slutten.

Da kan jeg hvertfall være den som motbeviser dette. Haha. Første var 3.4, andre 4.2, tredje og fjerde var 3 blank. Det kommer nok heller mer an på hvor lenge de ligger i magen?
Mine har vært 3310, 4180, 3150, 3450 og 3400, så ingen økning per barn her heller.

Jeg lå over på begge de to første, babyene var såvidt over 3 kg. Denne gangen er det tvillinger så ingen har giddet å måle en gang;)

Jeg var på sjekk i går sf målet ligger helt i midten, men vekstkontrollen viser at han er 11% for liten. Mine barn var 3000, 3880 og 2510 :)

Mitt ligger nå under snittet, mens gutten er rett på snittet stor.
57d5ce2d6162c1f6b7930ab8045ed525.jpg

Viktigste er at baby følger egen kurve, min lå så høyt hele veien sist og ble 3805 gram. Ligger like høyt som deg nå og stresser ikke i det hele tatt. Vi bærer forskjellig

Back
Topp