Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, jeg syns du skal ringe elgen om det blir for galt! Er forøvrig spent på hva slags råd han eventuelt måtte komme medTakk for svar! Står nok over belte. Hva gjør man når det blir så vondt liksom? Kan jeg ringe elgen, eller må jeg bare leve med det?
Trener yoga, og tenkte å få en pt med peiling på gravide og bekken til å hjelpe meg med konstruktive øvelser...
Hahaha, Ops! Mente legen selvsagt! Hahahaha!Hihi, jeg syns du skal ringe elgen om det blir for galt! Er forøvrig spent på hva slags råd han eventuelt måtte komme med![]()
Må ikke komme med slike spøker, tisser meg snart utHihi, jeg syns du skal ringe elgen om det blir for galt! Er forøvrig spent på hva slags råd han eventuelt måtte komme med![]()
Hoho! Ja, ring elgenTakk for svar! Står nok over belte. Hva gjør man når det blir så vondt liksom? Kan jeg ringe elgen, eller må jeg bare leve med det?
Trener yoga, og tenkte å få en pt med peiling på gravide og bekken til å hjelpe meg med konstruktive øvelser...
Hahahaha, jeg dør!!!Hihi, jeg syns du skal ringe elgen om det blir for galt! Er forøvrig spent på hva slags råd han eventuelt måtte komme med![]()
Takk for svar! Står nok over belte. Hva gjør man når det blir så vondt liksom? Kan jeg ringe elgen, eller må jeg bare leve med det?