Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha tar etter faren hanOverhodet ikke![]()
Ja oppvaskmaskinen er spennende, men det hjelper meg ikke så mye at hun kaster bestikket rundt på gulvetHan elsker oppvaskmaskinen. Men mest å klatre inn i den og kaste tingene over alt. Storebror er flink til å hjelpe til om han gidder da.
Jeg tenker at da er det iallefall en hjelp i at han har noe å drive med den tiden jeg tar ut av den. I stedet for å styre med noe annetJa oppvaskmaskinen er spennende, men det hjelper meg ikke så mye at hun kaster bestikket rundt på gulvet![]()
Nei, hun liker best å rote i det jeg prøver å rydde. Ikke vits i å prøve å brette klær før etter hun har lagt seg![]()
Ja altså det er en grunn til at jeg skrev "hjelpe til" i hermetegnNei, hun liker best å rote i det jeg prøver å rydde. Ikke vits i å prøve å brette klær før etter hun har lagt seg![]()
Hehe ja det er morro her ogsåInn og ut av oppvasmaskinen/vaskemaskinen.
Ta på klær, veldig populært om dagen. Ikke så nøye hvem sine klær det er.
Som sagt over her det var å "hjelpe til" i hermetegn. Vi øver ikke på noe, men hun vil være med på "det som skjer".Vil ikke kalle det å hjelpe til, men hun drar gjerne alle klærne ut av skuffene. Og hsr lyst å rydde ut av oppvaskmaskinen når jeg skal rydde inn.
Har ingen planer om å øve på noe med det første
Stakkars skal du leve med 2 sånne mannfolk i hus?![]()
![]()
Er vel fare for det jaHahaha tar etter faren han![]()