Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 2Diamanter
Har vannet gått VET du det.. Mitt var rosa i fargen og det gav seg liksom aldri.. om jeg reiste meg opp rant det bare, etterhvert dryppet det, men jeg satt i bil 2,5 time for å komme til sykehuset, og da jeg gikk ut av bilen fosset resten ut[:D]
Ta på deg et bind også ser du ann, om det ikke gir seg kan du ta med bindet til føden, så sjekker de[;)]
ORIGINAL: Sicily
Mest sannsynlig slimproppen eller økt utflod pga endringen i bakteriefloraen osm skjer ved sex. Fostervann lukter ganske mye og det er mer enn ved utflod, selv om det kommer bare litt. Slimproppen min gikk som fargeløst, luktfritt vann over flere dager.
ORIGINAL: Knerthen
ORIGINAL: 2Diamanter
Har vannet gått VET du det.. Mitt var rosa i fargen og det gav seg liksom aldri.. om jeg reiste meg opp rant det bare, etterhvert dryppet det, men jeg satt i bil 2,5 time for å komme til sykehuset, og da jeg gikk ut av bilen fosset resten ut[:D]
Ta på deg et bind også ser du ann, om det ikke gir seg kan du ta med bindet til føden, så sjekker de[;)]
Ikke bestandig, jeg trudde jeg hadde tissa på meg for var ikke så masse.. men var vist vannet mitt blei det oppdaget under fødselen..
Ville ringt føden og hørt med de jeg[:)]
ORIGINAL: Harefrk1
Ja, det er vel det safeste å gjøre... Men litt små pinlig er det jo... hehe... var ikke utflod, det er helt sikkert... å kan aldri forstå at jeg tissa på meg heller??? uff... nei... må vel bite i det sure eplet å ringe inn... [&:]