Hjelp....

Harefrk1

Andre møte med forumet
Noen som vet om man kan ha vannavgang under sex?[&:]

Ettelleranna skjedde hvertfall... men gudene må vite hva??? Anyone??
Er 33 uker på vei, så er jo litt i tidligste laget....:(

Mest sannsynlig slimproppen eller økt utflod pga endringen i bakteriefloraen osm skjer ved sex. Fostervann lukter ganske mye og det er mer enn ved utflod, selv om det kommer bare litt. Slimproppen min gikk som fargeløst, luktfritt vann over flere dager. 

Ring føden du, de er lettest å få svar på.. Og tror de at det kan være vannavgang vill de sikkert ha deg inn på en sjekk nå i natt..[;)]

Har vannet gått VET du det.. Mitt var rosa i fargen og det gav seg liksom aldri.. om jeg reiste meg opp rant det bare, etterhvert dryppet det, men jeg satt i bil 2,5 time for å komme til sykehuset, og da jeg gikk ut av bilen fosset resten ut[:D]

Ta på deg et bind også ser du ann, om det ikke gir seg kan du ta med bindet til føden, så sjekker de[;)]

Ja, det er vel det safeste å gjøre... Men litt små pinlig er det jo... hehe... var ikke utflod, det er helt sikkert... å kan aldri forstå at jeg tissa på meg heller??? uff... nei... må vel bite i det sure eplet å ringe inn... [&:]

ORIGINAL: 2Diamanter

Har vannet gått VET du det.. Mitt var rosa i fargen og det gav seg liksom aldri.. om jeg reiste meg opp rant det bare, etterhvert dryppet det, men jeg satt i bil 2,5 time for å komme til sykehuset, og da jeg gikk ut av bilen fosset resten ut[:D]

Ta på deg et bind også ser du ann, om det ikke gir seg kan du ta med bindet til føden, så sjekker de[;)]

Ikke bestandig, jeg trudde jeg hadde tissa på meg for var ikke så masse.. men var vist vannet mitt blei det oppdaget under fødselen..

Ville ringt føden og hørt med de jeg[:)]

ORIGINAL: Sicily

Mest sannsynlig slimproppen eller økt utflod pga endringen i bakteriefloraen osm skjer ved sex. Fostervann lukter ganske mye og det er mer enn ved utflod, selv om det kommer bare litt. Slimproppen min gikk som fargeløst, luktfritt vann over flere dager. 

Fikk beskjed på føden at man ikke lukter det hos alle.
Men som sicily skriver så kan man virkelig få økt utflod, det kjennes ut som det renner. Var inne på føden selv for det.

Men er hodet festet så kan hodet fungere som en "propp".

Men er man usikker så er det uansett bedre med en telefon for mye enn for lite[;)]

Lykke til[:D]

ORIGINAL: Knerthen

ORIGINAL: 2Diamanter

Ikke bestandig, jeg trudde jeg hadde tissa på meg for var ikke så masse.. men var vist vannet mitt blei det oppdaget under fødselen..

Ville ringt føden og hørt med de jeg[:)]

Ok, JEG visste det da, eller, det gikk opp for meg etter et par minutter[;)][:D] Jeg var i uke 34, så det er mulig at det kan skje tidlig.

ORIGINAL: Harefrk1

Ja, det er vel det safeste å gjøre... Men litt små pinlig er det jo... hehe... var ikke utflod, det er helt sikkert... å kan aldri forstå at jeg tissa på meg heller??? uff... nei... må vel bite i det sure eplet å ringe inn... [&:]

Bedre å være på den sikre siden[;)]

Da har jeg snakka med ei hyggelig jordmor.. Fikk beskjed om å ta på ett bind og følge litt med på om det kommer mere... Så da er det vel bare å "skifte på senga" å prøve å få seg noen timer søvn før den aller siste dagen i 2009 tar til for fullt ... Tusen takk for svar damer :o) Godt Nytt År til dere alle sammen, så får jeg krysse fingrene for at prinsen klorer seg fast noen uker til :o)

Back
Topp