Hjelp!!

Du skal bestemme om utskrapning? De må gi deg gode råd og forklaring og anbefaling ikke minst.

Jeg hadde utskrapning etter SA uten at jeg ble spurt egentlig. Mange tanker etterpå men ble gravid i tredje syklus etter og fikk barn. Så de kan det.. men utrulig vanskelig at «noen gjør» noe med kroppen din mens det skulle skje helt andre ting.. :(
 
Du skal bestemme om utskrapning? De må gi deg gode råd og forklaring og anbefaling ikke minst.

Jeg hadde utskrapning etter SA uten at jeg ble spurt egentlig. Mange tanker etterpå men ble gravid i tredje syklus etter og fikk barn. Så de kan det.. men utrulig vanskelig at «noen gjør» noe med kroppen din mens det skulle skje helt andre ting.. :(

Ja de anbefaler utskrapning pga hcg sank fra 18000-16500, men leser også om de som stiger igjen.. er så skeptisk til dette, men prøver å lytte til legene.
 
Åh, ja det er skikkelig urettferdig!! Hold meg oppdatert! Har du smerter eller blødninger? Ikke jeg..
Har hatt en blødning, men sluttet nå. Ellers ikke smerter. Gynekologen mente at det var for tidlig å se, og at hun så noe i livmoren. Så da hadde den første legen tatt feil. Det var en Fastlege som bare så via utvendig UL og mente det var tomt, og jeg er i 6+4. Har tatt tester og skal ta ny blodprøve på torsdag, usikker på hcg nivå. Skal få en ny vurdering på fredag igjen.
 
Har opplevd exu, de fant fosteret i egglederen min men legen sendte meg hjem for han var i tvil om det var et foster eller ikke. Jeg hadde hatt en SA 2 mnd før, så de mente det var tvillinger hvor da den ene festet seg i egglederen. Eggleder min sprak og jeg ble hentet med ambulanse og hasteoperert, jeg var 8 uker på vei. Og de var så lei seg for at dette hendte for hadde jeg blitt lagt inn samme dag når heg var der så hadde det aldri hendt. Noe av det mest grusomme jeg har opplevd, en ubeskrivelig smerte. Er glad de passer på deg ❤️
Opplevde det samme.. helt forferdelig ❤️
 
Sender deg en million styrkeklemmer!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Har hatt en blødning, men sluttet nå. Ellers ikke smerter. Gynekologen mente at det var for tidlig å se, og at hun så noe i livmoren. Så da hadde den første legen tatt feil. Det var en Fastlege som bare så via utvendig UL og mente det var tomt, og jeg er i 6+4. Har tatt tester og skal ta ny blodprøve på torsdag, usikker på hcg nivå. Skal få en ny vurdering på fredag igjen.
Trodde man kun tok innvendig UL før uke 12 :nailbiting: uff. Krysser fingre
 
Back
Topp