Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pulsen går somregel opp når man er gravid.Dagens test er sterkere
Hva har hvilepulsen og si? Aldri hørt om..
Er en Garmin klokke jaPulsen går somregel opp når man er gravid.
Men hvis det er en klokke som har vist deg dette er jo dette ett gjennomsnitt og ikke en fasit, så jeg ville ikke tenkt så mye på det![]()
Garmin-klokka er ikke så veldig nøyaktig. Med mindre du har pulsbelte på.Er en Garmin klokke ja
Nei kun den måleren på håndleddetGarmin-klokka er ikke så veldig nøyaktig. Med mindre du har pulsbelte på.

TakkVille vel heller stola på graviditetstesten enn hvilepulsengratulerer
![]()
krysser fingrenePulsen kan både gå opp og ned selv om den generelle retningen er opp de første ukene, så om pulsen stiger med 3 og går ned 2, før den går 1 opp, så er den fortsatt på tur opp, i tillegg er det greit å vite at det er vanlig med ett ganske stort pulsdropp rundt 6 uker, før den stiger igjenI dag er jeg 14 dpo. Synes testen er litt sterkere enn i går, men ser at hvilepulsen har gått fra 68 i går til 66 i dag. Er dette eg dårlig tegn? Redd jeg nå..
TakkPulsen kan både gå opp og ned selv om den generelle retningen er opp de første ukene, så om pulsen stiger med 3 og går ned 2, før den går 1 opp, så er den fortsatt på tur opp, i tillegg er det greit å vite at det er vanlig med ett ganske stort pulsdropp rundt 6 uker, før den stiger igjen![]()

Takk for godt svarHåper for din del at pulsen ikke bare går opp opp opp, det kan bli slitsomt, hehe, det jeg mener er at det er heelt normalt at den går litt ned også. Den kan gå +/- 5 slag her uten at det trenger å bety noeMen at den holder seg stabilt høyere enn vanlig nå i starten er ikke uvanlig! Og så, som nevnt over her, så fikk jeg også ganske stor dropp i pulsen etter uke 6, da ble jeg bekymret, men leste litt om at hjertet da hadde begynt å takle den økte blodmengden bedre og pulsen ble litt lavere igjen
![]()