Hjelp !!

MorSineSkatter

Forelsket i forumet
Ja ... hjeeelp?! For en uke siden så fikk jeg 3 positive digitale tester.(1-2 uker sto det) For 3-4 dager siden fikk en vanlig gtest sterk positiv. Idag tok jeg en ny med ukeindikator(ikke konsentrert urin) for å sjekke stigning å der står det iKKE GRAVID!? Hva skjer ? Ikke hatt noen form for smerter eller blødning siden da ??

Sniker fra mai: det kan hende den lille blødningen du hadde var nok til å støte fra se egget. Jeg så du ikke hadde stigning i styrken på testene dine, og mistenke kjemisk. Samtidig vil man jo ikke ta fra folk med positiv test håpet.
Det var nok en kjemisk. Ønsker deg lykke til [emoji173]️️

Sniker fra mai: det kan hende den lille blødningen du hadde var nok til å støte fra se egget. Jeg så du ikke hadde stigning i styrken på testene dine, og mistenke kjemisk. Samtidig vil man jo ikke ta fra folk med positiv test håpet.
Det var nok en kjemisk. Ønsker deg lykke til [emoji173]️️
Oi !! Den kjempe lille blødningen på bare ett par dråper ?? Når kommer mesen da ? Huff å huff... tusen takk for svar [emoji173]

Nei så trist :( kanskje ikke blødningen var sa eller noe sånt, men at blødningen enda ikke har kommet? Jeg fikk også plutselig ikke gravid sist graviditet og begynte å blø 3-4 dager senere. Stor klem

Sååå rart !! Håper det begynner å blø snart da så de ordner seg selv.. må vel ikke ta utskrapning så tidlig?

Anbefaller deg å ta en tur til legen din og ta en hcg blodprøve for å finne ut helt sikkert. Eneste som kan gi deg rett svar.
Masse lykke til :)

Ja ... hjeeelp?! For en uke siden så fikk jeg 3 positive digitale tester.(1-2 uker sto det) For 3-4 dager siden fikk en vanlig gtest sterk positiv. Idag tok jeg en ny med ukeindikator(ikke konsentrert urin) for å sjekke stigning å der står det iKKE GRAVID!? Hva skjer ? Ikke hatt noen form for smerter eller blødning siden da ??

Ville tatt en ny for gtest kan vise falsk negativ mener jeg på, var ei her inne som hadde tatt en CB digital som viste både gravid 1-2 OG ikke gravid på samme test bare man bikket litt på den :p ville tatt en tur til lege og tatt hcg måling hvis jeg var bekymret :)
Lykke til <3

Off så trist/kjedelig [emoji17] ta en tur til legen, kanskje vente et par dager og ta en ny test vis det ikke komme noe blødning? Og håpe at det var noe galt med den testen du brukte [emoji53]

Håper det ikke er noe alvorlig, men ville reist til legen å sjekket HCG nivået for sikkerhetskyld. Lykke til <3

Takk for alle gode ord [emoji173] har ikke testet på nytt. Venter nye tester i posten:) men alt som "normalt" enda, så skjønner svært lite igrunn.. tenkte å teste på nytt før jeg eventuelt tar kontakt med lege :)

Back
Topp