Hjelp !!

Takk for alle gode ord [emoji173] har ikke testet på nytt. Venter nye tester i posten:) men alt som "normalt" enda, så skjønner svært lite igrunn.. tenkte å teste på nytt før jeg eventuelt tar kontakt med lege :)

Krysser fingrene for deg og håper det var noe gale med testen, det kan jo ha noe med at det ikke var lenge siden du hadde vært på do sist?

Krysser fingrene for deg og håper det var noe gale med testen, det kan jo ha noe med at det ikke var lenge siden du hadde vært på do sist?
Håper det var det. Nei var ikke lenge siden do besøket å urinen var ikke konsentrert. Men tenker at visst testen virket som den skal så burde de vel ikke ha noe å si ?:) lever enda litt i håpet da det ikke er noen form for blod og murring enda :) noe kvalm og uvel innimellom også:) venter spent på testene som kommer i posten ;) skal bli godt å få bekrefte/avkrefte noe. Denne uvissheten er slitsom:(

Har ikke fått testet på nytt enda, men nå har det kommet litt brun utflod så da regner jeg med det er over for denne gang. Melder meg desverre ut igjen herfra:( lykke til videre alle sammen [emoji173][emoji11]

Har ikke fått testet på nytt enda, men nå har det kommet litt brun utflod så da regner jeg med det er over for denne gang. Melder meg desverre ut igjen herfra:( lykke til videre alle sammen [emoji173][emoji11]
Ånei!! :( så dumt! Håper det bare er falsk alarm.. lykke til videre :)

Er spent på å høre når testene dine kommer!!

Tatt på veldig utvannet urin- men hadde vært 5+1 idag så de burde vist bedre uansett tenker jeg :( Ser ut som spireliten ikke klarte det... lykke til videre søte damer [emoji173]
84695bd40b0020435112505cc76c77d5.jpg

Tatt på veldig utvannet urin- men hadde vært 5+1 idag så de burde vist bedre uansett tenker jeg :( Ser ut som spireliten ikke klarte det... lykke til videre søte damer [emoji173]
Ånei :( jeg som hadde så trua! Sender deg en klem <3 Masse lykke til videre :)

Æsj, jeg trodde også at du ville få to streker [emoji22]
Håper du tar en siste test på morgenurin, sånn for å være sikker..

Men uansett sier jeg lykke til videre, håper oktober blir din måned [emoji8] [emoji5]

Åneiiiii :(
Håper du får en ny spire som sitter ganske snart! <3
Sender en trøsteklem

Nei og nei :( Klem til deg! Hvordan går det med deg?
Takk for det [emoji173] det går overraskende bra :) men noe forvirret enda. La jo ut bildet av en blenda test her for litt siden. Jeg har hatt noe blødninger å testet på nytt. Men nå er testene mine strek på igjen? Har testet med samme testene... veldig svake streker vel å merke, men rosa. Kan hcg synke og stige slik etter en SA?

Takk for det [emoji173] det går overraskende bra :) men noe forvirret enda. La jo ut bildet av en blenda test her for litt siden. Jeg har hatt noe blødninger å testet på nytt. Men nå er testene mine strek på igjen? Har testet med samme testene... veldig svake streker vel å merke, men rosa. Kan hcg synke og stige slik etter en SA?

Veldig merkelig syntes jeg! Håper det enda er håp <3

Back
Topp