hjelp!

huff stakkar deg. vet akkuratt hvordan du har det. Har selv opplevd at samboeren var utro (ikke nåværende samboer) og jeg vet hvordan den følelsen er.

Nå vet jo ikke du om han faktisk ligger med andre jenter eller om han "bare" viser seg/sender bilder for de.

du sier du er redd for at han kommer til å klikke da du forteller at du har sjekket mailen hans.... Men ærlig talt, det er jo ikke DU som har gjort noe galt!!!! Han vil jo bare prøve å vri skyldfølelsen over til deg, men det er jo til syvende og sist HAN som har driti seg ut.

Jeg synes du skal fortelle det til han, og så synes jeg du skal pakke tingene dine og dra bort for en periode.
Jeg hadde ikke godtatt at samboeren hadde gjort noe slikt nå hvertfall, jeg hadde flytta ut på flekken. (eller hevet han ut).

Om du forteller han hva du vet og likevel blir, så skjønner jo han at du godtar det han gjør, så hvorfor skal han da ikke gjøre det igjen? Du vil jo likevel bli hos han. En gang utro, alltid utro.
Han kommer til å tro at du vil godta det neste gang og neste gang og neste gang.
Jeg blir skikkelig kvalm av å lese om sånne menn, det stikker i magen rett og slett. Og at du har klart å snakkke med han, og se på han uten å si noe, etter det du fant ut, det fatter jeg ikke at du klarer!!!!

Lykke til.... :D

ORIGINAL: MiaMamma

hvordan går det med deg? klarer ikke stoppe å tenke på dere [:(]

Henger meg på og spør hvordan det går?
Sender deg gode tanker.

Back
Topp