hjelp!

Lilio!!!

Gift med forumet
hei jenter nå trenger jeg virkelig deres råd her!
har hatt på følsen lenge at samboern min har skult noe form meg lenge
tre grunner
1.vi har så vidt sex lenger
2.han koser neste aldri med meg lengere
3.  ha sitter på datan i flere timer!

han er av gårde nå så da tenkte jeg at jeg kunne finne ut hva han drev med så jeg gikk inn på mailen hans og der hadde han drivi og skrevet mail med ei jente og sendt bilde av saken hans mellom beia i full klar stillin mens han holdt hånda rundt den..
jeg er såå lei meg nå bare gråter og gråter men jeg vet ikke hvordan jeg skal konfektere han med det for da klikker han vel når han får vite at jeg har vært inne på mailen hans!

når jeg ikke og la meg i går var det ingenting på data bordet når jeg sto opp til morran i dag sto glide middelet framme!
HVA SKAL JEG GJØRE???
jeg som trodde alt gikk så bra mellom oss nå!! jeg gikk oxo inn på sendte vedlegg de jeg så bildene

skal jeg bare late som ingeting men jeg klarer aldri og ha sex med han igjen nå får det mellom beina hans er lissom min ikke hele verden sin!!

alle råd takker jeg får!!!!

Vet du, DET fortjener du ikke. Jeg hadde sagt rett ut hva jeg hadde sett. La gå at du snokte, men du hadde en grunn. VELDIG god grunn. Hør hva i h*lvete han holder på med. Men syns egentlig ingenting er god nok unnskyldning for noe sånt, så jeg hadde dratt min vei. Tvert. Dere får det bedre alene!
Sender deg en god klem på kjøpet.[&o]

han kommer til og klikke så jævli når jeg sier det!!!
men har skjønt det vært no lenge!

ORIGINAL: Therese og Mats

han kommer til og klikke så jævli når jeg sier det!!!
men har skjønt det vært no lenge!

Vet du, det er faktisk ikke ditt problem. Det er han som har gjort noe galt, ikke du. Er han som ikke greier å kontrollere seg, som oppfører seg som en kåt guttunge, som ikke får seg noe annet enn plakaten han har hengt over senga. Du har ingenting å skamme deg over, mens han derimot har med viten og vilje brukt deg og din tiltro til ham. Ble kanskje litt slemt, unnskyld for det, men blir bare så provosert. Du og Mats fortjener noe så evig mye bedre!![&o]

skjønner ikke at han har gjort sånn heller for jeg har sliti så jævli med selvtiliten min lenge og det er vet han tar knekken på meg vis jeg hadde funnet det ut!!
når jeg så bildene var det som en kniv stakk meg inn i hjerte!

skjønner ikke at han har gjort sånn heller for jeg har sliti så jævli med selvtiliten min lenge og det er vet han tar knekken på meg vis jeg hadde funnet det ut!!
når jeg så bildene var det som en kniv stakk meg inn i hjerte!

Gjør det jo bare enda verre.[:@] Vet du, jeg kunne vridd rundt balla på han.[:@][:'(]
Konfronter han med det, ta med Mats og dra til foreldrene dine eller noe. Det hadde jeg gjort. Er du redd for at han blir for sint, så dra mens han er avsted, og heller skriv et brev. For sånn kan du ikke ha det. Du fortjener å ha en som behandler deg som ei prinsesse, og Mats trenger også å se gjensidig respekt og kjærlighet mellom foreldrene. Er hardt når man finner ut av sånt, men du kommer gjennom det. Tenk hvis du ikke hadde funnet det ut? Og han hadde fortsatt?
Nei, dette skal du ikke finne deg i altså.[&o]

mamma skal kansje ha mats etterpå så skal jeg dra og ri en tur det pleier alltid og hjelpe litt og få gråti ut litt!!!
hjelper og prate med henne selv jeg ikke får noe svar tilbake!!!han skal være avgårde i hele dag han så jeg slipper han!

mamma skal kansje ha mats etterpå så skal jeg dra og ri en tur det pleier alltid og hjelpe litt og få gråti ut litt!!!
hjelper og prate med henne selv jeg ikke får noe svar tilbake!!!han skal være avgårde i hele dag han så jeg slipper han!

Ja, hester er faktisk veldig gode å prate med. Når kommer han hjem da? Jeg hadde nok ikke vært der lenge etterpå. Jeg hadde vært ferdig pakka til han kom hjem, sagt til han akkurat hva jeg mente, og så dratt min vei. For dette MÅ du ikke finne deg i.[&o]
Jeg er ganske tolerant når det gjelder slike ting, eksen var utro mot meg og diverse, men jeg tilga, og det angrer jeg faktisk ikke på. Var ikke derfor det ble slutt. Men dette hadde ALDRI jeg godtatt. Uansett hva han hadde sagt og hvor glad jeg var i han.
Ta deg en ridetur og gråt ut litt. Sambo fortjener ikke se deg gråte.

ja jeg har pratet mye med hestenen mine!!!aner ikke når han kommer hjem

Enig med Orly litt lenger opp her. Dra til foreldrene dine eller noen andre. Legg igjen et brev til han der han lett finner det nåe han kommer hjem. Stakkars deg. Sender deg mange trøsteklemmer. Syntes virkelig synd på deg nå. Dette fortjener du ikke.

Signerer de over meg her.. Dette fortjener du virkelig ikke.. Stor trøste klem fra oss

Først en stordiger trøsteklem!! Ingen fortjener noe sånt!!

Så; Hadde det vært meg, ville jeg konfrontert samboeren min med det! Jeg ville bitt tennene sammen, og vist han hva jeg fant, og spurt hvorfor det er gjort. Vet det er lett å si, håper jeg aldri opplever det, men man vet faktisk aldri. Jeg har bestemt meg for lenge siden, at om jeg finner ut noe sånt om samboeren min, så vil jeg konfrontere han, så vil jeg ta med meg ungene og dra hjem til mamma og pappa.

Har flere veninder som har opplevd det samme, og de har konfrontert gubbene og er veldig glad for det. tROR NOK DET ER ENESTE MÅTEN Å FÅ RENSET OPP I LUFTEN ALT SOM LIGGER DER! (oi, caps lock...)

Uansett hva du velger, masse lykke til!

signerer alt som er sagt. du fortjener så mye bedre!!!! hva er vits å være sammen med en, når du ikke føler deg elsket?
uansett hva du gjør, så lykke til!!

ånei, nå fikk jeg helt vondt inni meg. vet ikke hva jeg hadde gjort om det var meg . men tror ikke jeg hadde klart å fortsette sammen med han. håper du/dere finner ut av det og at du får de svarene du fortjener. stor klem til deg og mats

å nej.. å ni som precis hade forlovet er kan tänka mig dette kom som ett chock.... husker att du vurderte å gå i fra han för en stund siden om jag ikke husker feil!? å så nu såg jag att dokke hade forlovet er, så tänkte jag; gud så bra att allt hade ordnet sig mellom er å så kommer detta..

håper du klarar å konfrontera honom å får dem svaren du trenger..

stort lycke till från oss..

kan ikke si annet enn at jeg signerer det alle andre har skrevet her... og sta som jeg er så hadde jeg pakket litt småting å dratt!!![:@] tenker masse på deg nå!!! [:(] håper rideturen hjalp!! det er terapi for sjela!!![:)]

Mener ikke å virke kynisk eller noe.. Men ta det fra ei som har opplevd noe i samme gata.. Disse gutta forandrer seg aldri.. Han vil nok bare fortsette å "ødelegge" for deg så lenge du lar ham... Bare pakke sakene sine å reise, forberede seg på et helvete og vite at det finnes mye bedre der ute!

LYKKE TIL!!! Og stå på.. Dette klarer du!

hvordan går det med deg? klarer ikke stoppe å tenke på dere [:(]

Å nei!!!!!....[:o] Hva er det han driver med da???!!!! Herregud, ta han et skikkelig tak jente, og si det rett ut til han hva du har funnet! Eller gå inn og vis han det uten å si ett ord og hør hva han har å si! og blir han sint, ja da er det virkelig ikke noe annet å gjøre enn å dra fra han og ikke se deg tilbake. dette må du ikke finne deg i snupp!!!!! Du fortjener så utrolig mye mer enn dette!!!! Huff, nå ble jeg så utrolig trist på dine vegne her altså.... føler virkelig med deg! Men bit tenna sammen og tenk på deg selv og lillegullet ditt, dere kommer til å klare dere helt supert på egenhånd! Dette var virkelig mangel på respekt for den som har født sitt barn, det må jeg si.... at det går an!!!!!!!!!!!!!![:@][:'(][:@] 

Hei. Tenker mye på deg. Hvordan går det?

Back
Topp