hjelp!

ORIGINAL: Hege og Chris

ORIGINAL: Monsilar

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Sanders mamma!!

ORIGINAL: tonje07

What?? Ånei!!! Jeg hadde helt klart konfrontert han med det... det han har gjort er tusen ganger verre enn at du har sett på mailen hans! Huff... nå ble jeg lei meg på dine vegne... 
SIGNERER DENNE[:(]sender en stor trøsteklem!!!

Jeg syns du skal ta det opp med han.. Bare legg alle korta på bordet hvorfor du blei misstenksom og sånn, og at du derfor gikk inn på mailen hans..
Og siden du har hatt det så turbulent med samboern din tidligere, hadde jeg tvert flytta igjen jeg.. Han fikk jo føle det på kroppen hvordan det var sist du gikk fra han.. Og når han da igjen missbruker forholdet deres etter du kom tilbake igjen, ja da hadde jeg flytta tvert.. Og hvertfall når han poster ut bilder av seg selv på den måten.. Da er det jo egentlig ikke godt å vite hva annet han har gjort.. Og siden ikke har sex med deg så.. Han virker jo på meg som en som er VELDIG fiksert på sex..
Nei sånn som jeg har lært meg å kjenne deg her inne, fortjener du noe MYE BEDRE!!!
Men huff, det er lett for meg å si her på en anna kant.. Det er du som sitter oppi det, og lever med det.. Og ikke minst må gjøre noe med det, den ene eller den andre veien..
Sender deg en KJEMPE klem.. Det trenger du snuppa!! Husk at du også er verdt millioner, og at det er han som sløser bort millioner..[;)]
Uansett hva det blir til, ønsker jeg deg lykke til!! [;)]

Signerer denne æ.. Og sender dæ en SVÆR trøsteklem!!!

Stor klem til deg[:)]

Fy faen, ikke no å samle på... !!!! tenk på deg selv og lillegutt....[;)]
Mange klemmer!!!!

ORIGINAL: Susseline2

Uff, triste greier[:(][:(]
Vet ikke hvordan jeg har reagert, skulle slått han m noe VELDIG hardt[:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Har du kjevle, d er veldig kjekt i denne situasjonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(][:)]
Jeg må si jeg mistet fullstendig troen på den fyren der når han skulle passe Mats. Han holdt seg for ørene, jeg har ikke glemt d enda[:'(][:'(][:'(]. Når du sa du var sammen m han igjen, ble jeg ikke noe glad[&o]
Sier ikke dette for å være bedreviter eller noe sånt, men håper nå du kvitter deg m denne fyren.
Blir så lei meg når jeg leser sånt,synes så synd på deg[:(].
Han der kan umulig fortjene deg tenker jeg[>:]
Hvis han klikker for du har sett på mailen hans, så må jeg si han har store problemer med sin selvinnsikt. For d er vel han som har gjort noe galt her[8|][8|][&:][:@][:'(]????????

Klem til deg, kommer til å tenke mye på deg[&o]

Susseline sier det så bra, så jeg signerer denne jeg. Har heller nemlig ikke glemt hvordan han holdt seg for øra [:'(] Det han har gjort nå er kvalmt syns jeg [:@]

Er det mulig og være så forbanna jævelig teit[:@][:@] Han utnytter deg så jævlig så han er noe og spare på[>:] Kvitt deg med han og finn deg en som virkelig setter pris på deg og elsker deg..  Hjernen hans sitter mellom beina og ikke på toppen der den skal sitte.. Uff syns synd på deg,, Er ikke godt og ha det sånn[:o] Du fortjener bedre vennen[:)]  Men du må ta det opp med han og stå på dit.. Og han som har forlovet seg med deg og greier.. En stor drittsekk er han[:@][:@]  Du banke inn vett i hodet hans Han fortjener en smell Sender deg en stor trøsteklem og håper at du får ordnet opp dette tullet..

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]fy f......... dumme mann!!!!!!!!!!ikke noe å samle på lille venn....huff syntes synd på deg nå[8|]vis du ikke tørr å si det til han kan du ikke bare si at du satte deg ned på datan for og sørfe litt så hadde du glemt å logge av mailen din så jeg så alt du hadde gjort....hmmm sikkert ikke så lett...sender en stoooor klem vennen

uff therese blei sikkelig lei meg på dokkas vegne eg nå.. eg skal ikke si ka du ska gjør, men tenk deg godt om før du lever videre med han.. men du kan jo f.eks. spør om korfor glidemiddelet står på databordet..

tenke på deg og mats..

I jøssenavn for en oppførsel![>:] Det var utrolig egoistisk og umodent gjort. Hadde det vært min kar hadde jeg bare latt ham klikke, for jeg skulle ha klikka så til de grader selv!![:@] Det er som Tusull sier, du står midt i dette og kjenner dere best, men han høres ut som søppel for meg [&:] En som gjør slikt rett etter å ha forlovet seg har ikke helt tatt tegninga. Jeg kjenner meg så sint på dine  vegne! Det er nok ingen god idé å holde skjult for ham at du vet dette, du har ingenting å skamme deg over! Det er han som er idioten![:'(]

ORIGINAL: Jaggumeg

I jøssenavn for en oppførsel![>:] Det var utrolig egoistisk og umodent gjort. Hadde det vært min kar hadde jeg bare latt ham klikke, for jeg skulle ha klikka så til de grader selv!![:@] Det er som Tusull sier, du står midt i dette og kjenner dere best, men han høres ut som søppel for meg [&:] En som gjør slikt rett etter å ha forlovet seg har ikke helt tatt tegninga. Jeg kjenner meg så sint på dine  vegne! Det er nok ingen god idé å holde skjult for ham at du vet dette, du har ingenting å skamme deg over! Det er han som er idioten![:'(]

jeg signerer denne jeg[:@] hadde det vært min samboer..hadde jeg skrevet ut bildene/mailen.. og slengt de hardt i bordet og spurt om hva i hælvete dette er for noe+??

sender deg stooore trøsteklemmer

Jeg har selv vært borti det med å finne diverse innpå mailen, og jeg konfronterte han med det. Han ville snu skylda på meg, men jeg satte foten ned. Ble slutt på alt...

Jeg håper du virkelig styrker deg opp og gjør noe med denne situasjonen, for det er ikke koselig å sitte slik... Unner deg ikke dette.

Mot deg opp og konfronter det med han. Vær sterk som en okse.
Det er hans feil, ikke din!!! Stå på, Therese...

ORIGINAL: Gunni

Jeg håper du virkelig styrker deg opp og gjør noe med denne situasjonen, for det er ikke koselig å sitte slik... Unner deg ikke dette.

Mot deg opp og konfronter det med han. Vær sterk som en okse.
Det er hans feil, ikke din!!! Stå på, Therese...

Back
Topp