hjelp!

Lilio!!!

Gift med forumet
Hei jenter nå trenger jeg virkelig deres råd her!
har hatt på følsen lenge at samboern min har skult noe form meg lenge
tre grunner
1.vi har så vidt sex lenger
2.han koser neste aldri med meg lengere
3.  ha sitter på datan i flere timer!

han er av gårde nå så da tenkte jeg at jeg kunne finne ut hva han drev med så jeg gikk inn på mailen hans og der hadde han drivi og skrevet mail med ei jente og sendt bilde av saken hans mellom beia i full klar stillin mens han holdt hånda rundt den..
jeg er såå lei meg nå bare gråter og gråter men jeg vet ikke hvordan jeg skal konfektere han med det for da klikker han vel når han får vite at jeg har vært inne på mailen hans!

når jeg ikke og la meg i går var det ingenting på data bordet når jeg sto opp til morran i dag sto glide middelet framme!
HVA SKAL JEG GJØRE???
 jeg som trodde alt gikk så bra mellom oss nå!! jeg gikk oxo inn på sendte vedlegg de jeg så bildene

skal jeg bare late som ingeting men jeg klarer aldri og ha sex med han igjen nå får det mellom beina hans er lissom min ikke hele verden sin!!

alle råd takker jeg får!!!!

sorrry den blei litt lang!!

Fy f... [:@][:@][:@][:@] så sint eg hadd komme te å bidd.. Trur faktisk ikke eg veit ka eg ha komme
te å gjort!! Men eg hadd komme te å konfrontert han me det.

Syns kjæmpe synd i deg, å send deg en kjæmpe klæm!

What?? Ånei!!! Jeg hadde helt klart konfrontert han med det... det han har gjort er tusen ganger verre enn at du har sett på mailen hans! Huff... nå ble jeg lei meg på dine vegne... 

ORIGINAL: tonje07

What?? Ånei!!! Jeg hadde helt klart konfrontert han med det... det han har gjort er tusen ganger verre enn at du har sett på mailen hans! Huff... nå ble jeg lei meg på dine vegne... 
SIGNERER DENNE[:(]sender en stor trøsteklem!!!

jeg kommer ikke til og klare og si det til han !! han kommer til og klikke så jævlig!!!
jeg bare gåter og gråter for meg er dette som han har vært utro med en annen

Ja jeg og føler det sånn! Selv om han ikke har hatt noe fysisk kontakt med henne, er det jo det! Nei dette var trist, kjære Therese... forstår det er vanskelig på konfrontere han med det, men han må få vite at du har oppdaget det, for dette kan han ikke holde på med! 

skal ihverfall ikke kjøpe noe hus sammen med han!!!

Nei skjønner at du føler det sånn nå ja..!! Han kan jo ikke forklare det bort heller, for han har jo gjort det! Det er jo bevist i mailen hans..! Kommer han hjem i dag eller? 

ja han kommer nok hjem ganske snart for han skal ned til broren sin og spille!!!
har du msn foresten??

tusen takk for at dere støtter meg!!!

Huff, dette er er virkelig en råtten ting å gjøre. Hvis han har problemer med forholdet deres så burde han ta det opp med deg og ikke gå bort å gjøre noe sånt. Du må nødt til å konfrontere han, han har ingen rett til å bli sinna, det er han som er syndebukken her. Og blir han det så får du bli mer sinna. Hvis ikke du konfronterer han så får du jo ingen slutt på det, og det blir bare tyngre for deg jo lenger du skal gå å holde på dette. Lykke til, stor klem. Stå på[:)]

selvfølgelig, vennen! vi er her for deg vi vettu [:)] og som susseline skriver - du fortjener noe mye bedre enn han!!

For en idiot!! [:@][:@]

Men si meg,har ikke dere nettopp forlova dere og da?? Han som kom med ringen og greier??
Hadde nok konfrontert han,og desverre gjort meg sterk og gått fra han, og tatt med alle møblene nok en gang..
Hadde så absolutt ikke funnet meg i d.. [:@][8|]
Dere har jo slitt litt tidligere og?

+ at han tar ikke sin del av "jobben" ang Mats heller???

Sorry, men hadde definitivt gått fra en sånn mann!!![:@][:@]

JO AKKURAT FORLOVET OSS LITT OVER 1MNDE SIDEN!

Gi tilbake ringen,da sperrer han nok opp øya tenker jeg..

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Sanders mamma!!

Jeg syns du skal ta det opp med han.. Bare legg alle korta på bordet hvorfor du blei misstenksom og sånn, og at du derfor gikk inn på mailen hans..
Og siden du har hatt det så turbulent med samboern din tidligere, hadde jeg tvert flytta igjen jeg.. Han fikk jo føle det på kroppen hvordan det var sist du gikk fra han.. Og når han da igjen missbruker forholdet deres etter du kom tilbake igjen, ja da hadde jeg flytta tvert.. Og hvertfall når han poster ut bilder av seg selv på den måten.. Da er det jo egentlig ikke godt å vite hva annet han har gjort.. Og siden ikke har sex med deg så.. Han virker jo på meg som en som er VELDIG fiksert på sex..
Nei sånn som jeg har lært meg å kjenne deg her inne, fortjener du noe MYE BEDRE!!!
Men huff, det er lett for meg å si her på en anna kant.. Det er du som sitter oppi det, og lever med det.. Og ikke minst må gjøre noe med det, den ene eller den andre veien..
Sender deg en KJEMPE klem.. Det trenger du snuppa!! Husk at du også er verdt millioner, og at det er han som sløser bort millioner..[;)]
Uansett hva det blir til, ønsker jeg deg lykke til!! [;)]

Signerer denne æ.. Og sender dæ en SVÆR trøsteklem!!!

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Sanders mamma!!

Jeg syns du skal ta det opp med han.. Bare legg alle korta på bordet hvorfor du blei misstenksom og sånn, og at du derfor gikk inn på mailen hans..
Og siden du har hatt det så turbulent med samboern din tidligere, hadde jeg tvert flytta igjen jeg.. Han fikk jo føle det på kroppen hvordan det var sist du gikk fra han.. Og når han da igjen missbruker forholdet deres etter du kom tilbake igjen, ja da hadde jeg flytta tvert.. Og hvertfall når han poster ut bilder av seg selv på den måten.. Da er det jo egentlig ikke godt å vite hva annet han har gjort.. Og siden ikke har sex med deg så.. Han virker jo på meg som en som er VELDIG fiksert på sex..
Nei sånn som jeg har lært meg å kjenne deg her inne, fortjener du noe MYE BEDRE!!!
Men huff, det er lett for meg å si her på en anna kant.. Det er du som sitter oppi det, og lever med det.. Og ikke minst må gjøre noe med det, den ene eller den andre veien..
Sender deg en KJEMPE klem.. Det trenger du snuppa!! Husk at du også er verdt millioner, og at det er han som sløser bort millioner..[;)]
Uansett hva det blir til, ønsker jeg deg lykke til!! [;)]

sign og sender stooooooor klem

Fyyyyy faen!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@] Du må konfrontere han og ver JÆVLIG forbanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han kan ikke klikke for d han har gjort er tuuusen ganger verre enn det!!! Ikke gi etter!!! Jeg hadde skjelt og smelt hadde det vært min sambo som hadde gjort noe sånt!!! Stå på ditt!!!!!!

Back
Topp