hjelp

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Dere over 12 uker. Har dere mindre graviditetstegn? Jeg har nesten ingen nå. I går hadde jeg litt brun utflod og i sta kom det litt rosa på papiret. Er så nervøs nå, for jeg mistet rett før uke 12 sist.

Oppdatert....

Last edited:
Jeg har egentlig ingen graviditets tegn, bare litt trøtt men det kunne jeg vært ellers også, er ikke farlig å ikke ha så mye symptomer! Pleier jo også å bli mindre symptomer jo nærmere 12 uker man kommer også :)

Skjønner godt at du er urolig, *klem*, men sannsynligvis og forhåpentligvis er det bare normalt og ufarlig :-)

Jeg har det på samme vis nå. Er bare 10+2, men har mistet de fleste symptomer :( blir jo bekymret. Ser frem til ul i uke 12. Håper det går bra med oss begge!

Jeg også har det på samme måte - mye mindre kvalm og sliten nå enn tidligere. Er 11+0 i dag, det er selvfølgelig deilig å ha litt mer energi, men man begynner jo å tenke.. Men var på ul i uke 8+2 og så hjertet banke og gyn sa det var svært lite sannsynlig at noe skulle gå galt nå. Prøver å tenke på det. Men litt stressa for å begynne å si ser til folk neste uke som planlagt likevel...

Hcg hormonene synker fra uke 10-12 så helt normalt å miste mange av symptomene :-)

Jeg har egentlig ingen graviditets tegn, bare litt trøtt men det kunne jeg vært ellers også, er ikke farlig å ikke ha så mye symptomer! Pleier jo også å bli mindre symptomer jo nærmere 12 uker man kommer også :)

Ja, jeg vet det. Men når det kommer litt rosa på papiret i tillegg, blir jeg bekymret.

Jeg har det på samme vis nå. Er bare 10+2, men har mistet de fleste symptomer :( blir jo bekymret. Ser frem til ul i uke 12. Håper det går bra med oss begge!

Ja, det håper jeg også. Jeg hadde egentlig en ul time i morra, men siden jeg hørte hjertelyd uke 10+4 tenkte jeg at det ikke var vits.

[QUOTE"Lykkeår2016, post: 19876679, member: 109275"]Ja det skjønner jeg :/ hadde helt sikkert blitt bekymret selv også, krysser fingre og tær for at det ikke er noe farlig :)[/QUOTE]

Tusen takk♥

Etter jeg bikka 12 uker har formen blitt veldig fin, dvs symtomene har blitt redusert/forsvunnet. Ville ikke bekymret meg så mye for akkurat det, men forstår at du kjenner på frykten pga blødninger. Hvis jeg husker riktig, så forsvinner mange graviditetssymptomer etter 12 uker pga morkaka tar over hormonproduksjonen. Hvis de små blødningene gjør deg veldig bekymret, ville jeg gått på UL-timen du har, så kan du forhåpentligvis få bekreftelse på at alt er bra? Krysser fingrer og tær for at alt står bra til! Klem❤️

Samme her. Jeg er bare 10+2, men føler at symptomene har forsvunnet helt. Har også småblødninger. UL i morgen for å sjekke opp. Veldig nervøs.

Krysser fingrene for at det går riktig vei for oss alle <3

Etter jeg bikka 12 uker har formen blitt veldig fin, dvs symtomene har blitt redusert/forsvunnet. Ville ikke bekymret meg så mye for akkurat det, men forstår at du kjenner på frykten pga blødninger. Hvis jeg husker riktig, så forsvinner mange graviditetssymptomer etter 12 uker pga morkaka tar over hormonproduksjonen. Hvis de små blødningene gjør deg veldig bekymret, ville jeg gått på UL-timen du har, så kan du forhåpentligvis få bekreftelse på at alt er bra? Krysser fingrer og tær for at alt står bra til! Klem❤️

Takk for gode ord. Jeg avbestillte den time på mandag, for jeg tenkteat det ikke var nødvendig. Men jeg får prøve å få en ny.

Samme her. Jeg er bare 10+2, men føler at symptomene har forsvunnet helt. Har også småblødninger. UL i morgen for å sjekke opp. Veldig nervøs.

Krysser fingrene for at det går riktig vei for oss alle <3

Lykke til i morgen :-) vi får satse på det beste :-)

Takk for gode ord. Jeg avbestillte den time på mandag, for jeg tenkteat det ikke var nødvendig. Men jeg får prøve å få en ny.

Ok, leste litt fort i stad, så misforsto litt :p men veldig mange opplever småblødninger, så det er sikkert helt ufarlig :) Jeg vet at jeg hadde bestilt en ekstra UL bare for å slippe bekymringene. Hold oss oppdatert hvordan det går med deg, skal sende mange gode tanker din vei :)

Ok, leste litt fort i stad, så misforsto litt :p men veldig mange opplever småblødninger, så det er sikkert helt ufarlig :) Jeg vet at jeg hadde bestilt en ekstra UL bare for å slippe bekymringene. Hold oss oppdatert hvordan det går med deg, skal sende mange gode tanker din vei :)

Takk ♥

Back
Topp