hjelp

Det behøver absolutt ikke å være en sammenheng mellom blødning og at symptomene dabber av når du er kommet så langt. ;)

Har du magesmerter? Det er det viktigste tegnet på sa.

Håper du kommer inn til ul fort og at alt er bra!

Jeg fikk definitivt også mindre graviditetstegn etter uke 11-12. Fikk tilbake energien, mindre uggen, ikke lenger halsbrann og den oppblåste magen er til og med blitt mindre, så jeg ser mindre gravid ut enn for et par-tre uker siden. Har fått inntrykk av at det er normalt å føle seg bedre i andre trimester.

Det behøver absolutt ikke å være en sammenheng mellom blødning og at symptomene dabber av når du er kommet så langt. ;)

Har du magesmerter? Det er det viktigste tegnet på sa.

Håper du kommer inn til ul fort og at alt er bra!

Har ingen magesmerter. Jeg satser på at alt er bra, og at jeg får en ul snart :-)

Har ingen magesmerter. Jeg satser på at alt er bra, og at jeg får en ul snart :-)
Krysser fingrene for det!

Jeg har blødd så lenge at når blødningene nå nesten har gitt seg og kvalmen er litt bedre er jeg blitt bekymra for ma :eek: :p

Har tenkt akkurat samme som deg! Har mistet de fleste av symptomene nå å blir beskymret... :(
Men godt å høre flere opplever det samme, blir litt betrygget av det :)

Mine forsvant uke 8/9 kun litt murring/trykk i magen og halsbrann igjen:) og dette bare innimellom i løpet av dagen :)

Liten oppdatering fra meg.
Har vært hos legen, var usikker om hun fikk inn hjertelyd. Har vært minimalt med rosa på papir i dag. Fikk time hos gynklinikken halv ett i dag. Kryss alt dere har for meg :-)

Krysser alt jeg har!! skal selv inn kl 12. Masse lykke til ❤

Hvordan gikk det?

Ja, ja... da var det overstått. Babyen min sluttet å vokse uke 9. Da gikk det ikke denne gangen heller. Må på sykehuset i morgen og fjerne det. Har det utrolig vondt nå. Dette er andre gangen det skjer for oss. Vi har forsøkt i to år nå.
Masse lykke til til dere, og takk for gode tanker.

Ja, ja... da var det overstått. Babyen min sluttet å vokse uke 9. Da gikk det ikke denne gangen heller. Må på sykehuset i morgen og fjerne det. Har det utrolig vondt nå. Dette er andre gangen det skjer for oss. Vi har forsøkt i to år nå.
Det var utrolig trist å lese! Mange gode klemmer. Forstår det er utrolig vondt! ❤❤❤

Det er fryktelig trist. Stooor klem❤️

Så utrolig trist å høre. Ta vare på deg selv. Håper at alle gode ting er 3 og at det klaffer på første PP og at spiren sitter hele veien. Lykke til imorgen og god bedring. Mange gode tanker og klemmer til deg.

Back
Topp