Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei det er gjennom damelaget vårt. Har ikke sagt jeg er gravid heller. Skal til jordmor på onsdag får høre litt med henne? Å ta en spansk en som har ferang evt visst det er fy fy
Det er vel ikke anbefalt med fotball, håndball o.l. etter uke 12 (eller når livmora er kommet opp av bekkenet). Jeg ga meg med håndball etter uke 12 sist gang. Basket er vel litt snillere Uansett må du også kjenne på hva du er komfertabel med!
Jeg spiller fortsatt ishockey, og er straks 15 uker og tenker å holde på et par mnd til. Livmoren din er fortsatt gjemt godt nedi bekkenet, så hadde jeg vært deg hadde jeg blitt med på turneringen.
Jeg fikk beskjed av legen at det var greit frem til uke 12, men at jeg helst burde unngå direkte slag/spark mot kroppen. Driver med kampsport da, men som keeper er du jo ganske utsatt for direkte "slag" i magen så jeg ville vel vært forsiktig med det.
Hvor gjemt livmoren er kommer helt an på hvor mange barn du har fra før, og jeg fikk beskjed om at det ikke er uvanlig at den kommer opp rundt uke 12.
Min søster spille fotball og jeg har spilt håndball og amerikansk fotball i flere år og vi fikk beskjed om at når vi var 11-12 uker på vei fikk vi ikke spille kamp men vi kunne bli med på trening
Men om noe skulle skje så stod ikke klubbe ansvarlig for evt sa eller ma eller lignende