Hjelp

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Omg jeg var på do ista, da kom par dråpe blod av mg. Hva skjer? Jeg kan ik gå gjennom en SA til !!!!

❤️venter mitt første ❤️

Krysser fingrene for at det ikke er det!
Det er jo mange som blør på en eller annen måte i løpet av svangerskapet, uten at det trenger å bety noe..

Har du smerter i tillegg? Og er det bare litt blod, eller store mengder? Er det noe som er ulikt de andre gangene?

Håper det går bra ♡ I mitt forrige svangerskap hadde jeg blødninger hele veien, og har idag en vakker prins på 1 år :) Så det trenger ikke være farlig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper alt står bra til! :) Kan vel ha småblødninger uten at det er noe farlig!? Men skjønner at du blir bekymret :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Omg jeg var på do ista, da kom par dråpe blod av mg. Hva skjer? Jeg kan ik gå gjennom en SA til !!!!

❤️venter mitt første ❤️
Går det bra med deg?

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke noe mer blod, men er veldig redd for at d skal skje igjen :(
Takk for at du spørr :)

❤️venter mitt første ❤️

Fikk vondt i magen når jeg leste tråden..vet godt hvordan du har det,er redd hver gang jeg går på do..

Men nå SKAL det gå bra med oss:)

Fikk vondt i magen når jeg leste tråden..vet godt hvordan du har det,er redd hver gang jeg går på do..

Men nå SKAL det gå bra med oss:)

D håper jg virkelig. Vi fortjener det :)
Er redd for å gå på do selv. Tenkte å ta d m ro inntil videre. Skal på UL på mandag, da får jeg vite mer :)

❤️venter mitt første ❤️

Jeg småblødde mye i forrige svangerskap og det gikk helt fint. Når jeg hadde SA hadde jeg ekstremt magesmerter og fossblødde....

Jeg småblødde mye i forrige svangerskap og det gikk helt fint. Når jeg hadde SA hadde jeg ekstremt magesmerter og fossblødde....

Hater alt som heter blødning under svangerskap :p har hatt 2 SA selv, da startet d som en menstruasjon :/ bare håper d ikke er noe farlig. Hittil så er d ikke noe mer. Håper spiren har d bra

❤️venter mitt første ❤️

Uff:( hater blødninger!!

Du kan jo ringe legekontoret ditt og få tatt en hcg prøve i dag, og en i slutten av uka.. Så slipper du å bekymre deg i helga <3

X'r for deg, håper det bare er uskyldig <3

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp