Hjelp:( uønsket situasjon

Negativ test idag også. Samtidig som den brune utfloden har kommet litt tilbake. Ikke mye men lit. Er det no vits å ta flere tester eller er det 100% at jeg ikke er gravid nå? De sa jo at 3 ukeg siden samleie så var testene 100% og til lørdagen er det 5 uker siden sist samleie. Så nå er det vel trygt å si at jeg ikke er gravid når alle testee viser negativt?
Dette er jo egentlig enkel form for biologi. Det er aldri noe som er 100% sikkert, men det er 99,99999% sikkert at du ikke er gravid. Som sagt er jeg nesten overbevist om at du ikke er det når både blodprøver og tester er negative og du kjører hodet sitt så mye. Man kan lett styre sin egen menssyklus med tankegang.
Er du redd for at mensen skal komme for tidlig fordi du skal på ferie, ja, da kommer den for tidlig. Er du redd du er gravid, da kommer den ikke.. Sånn har det vært for alle kvinner til alle tider! Slapp av og stol på alle testene så kommer mensen om ikke så lenge.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Du må nok slå fra deg tanken om at du er gravid! Utifra hele tråden så virker det litt som om du har ett lite ønske om å faktisk være gravid, og at det nok er en liten skuffelse som gjør at du ikke stoler på testene.
Nå har det vært omtrent 20 stk som sier at du må stole på testene, men du spør gang på gang om du kan stole på de.
Jeg vet det kan være vanskelig å innse at det ikke var noen graviditet, men det enkleste for deg nå er nok å glemme dette nå, så kommer nok menstruasjonen på plass igjen :)

TuMmY LoVe

Du må nok slå fra deg tanken om at du er gravid! Utifra hele tråden så virker det litt som om du har ett lite ønske om å faktisk være gravid, og at det nok er en liten skuffelse som gjør at du ikke stoler på testene.
Nå har det vært omtrent 20 stk som sier at du må stole på testene, men du spør gang på gang om du kan stole på de.
Jeg vet det kan være vanskelig å innse at det ikke var noen graviditet, men det enkleste for deg nå er nok å glemme dette nå, så kommer nok menstruasjonen på plass igjen :)

TuMmY LoVe
Nei. Dette er ikke ønskelig fra meg nei. Jeg er redd for å være det pga åssen situasjonen ble

Noen av dere som pleier å ha brunlig utflod rett før mensen kommer?

Du er nok ikke gravid:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp