Hjelp:( uønsket situasjon

Virker jo som det ofte er sånne folk. Eller altså at det er ofte at folk tester så seint. Leser jo om det hele tiden
ja men ikke så sent som 3 mnd synes jeg.. men det kan hende du har lest noe jeg ikke har :)

men ta deg en tur til legen.. eneste måten å bli sikker på :)

Trur mensen er forsinka mtp stress og det at du går å venter på den. :) Tviler sterkt på at du er gravid, men du kan jo ta deg ein tur til lege å få sjekka opp i det. Og siden du er 18 så er du myndig og mammaen din trenger ikkje vite ka du gjorde der.. Masse lykke til :)

ja men ikke så sent som 3 mnd synes jeg.. men det kan hende du har lest noe jeg ikke har :)

men ta deg en tur til legen.. eneste måten å bli sikker på :)
Ja skal ta en tur:) ringer imorgen. Veninna di testa jo neg i 3 mnd så bedre med en tur for mye enn for lite. Gruer meg:/

Trur mensen er forsinka mtp stress og det at du går å venter på den. :) Tviler sterkt på at du er gravid, men du kan jo ta deg ein tur til lege å få sjekka opp i det. Og siden du er 18 så er du myndig og mammaen din trenger ikkje vite ka du gjorde der.. Masse lykke til :)
Håper jo ikke at jeg er det, men er jo aldri et bra tegn for meg at mensen ikke kommer. Har vært kvalm i tillegg til halsbrann idag. Tror du halsbrannen kommer av graviditet eller pga jeg er forkjøla? Er på do hele tiden å skjekker om den kommer, men dukker aldri opp:(. Når vi virkelig prøve så ble jeg ikke mennå er jeg kanskjje det og nå burde det ikke vært så n. Angrer:( typisk at når timg går skeis så skjer sånt

Tror dere det er høy sjanse for at jeger gravid når jeg er negativ 2 uker etter mensen skulle vært her? Negativ imorres idag og

Tror dere det er høy sjanse for at jeger gravid når jeg er negativ 2 uker etter mensen skulle vært her? Negativ imorres idag og
Det kan kun legen svare på! Få deg ein time:) Så håpar eg at neste gang du planlegger å bli gravid så er det med ein mann du elskar, og som elskar deg, og at forholdet har vore stabilt og godt over lang tid:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har bestilt time. Ho skulle ringe neg opp igjen

Men "gamle tester" er vel ubrukelig etter testetiden? For to uker siden tok jeg rfsi sin test og den var blenda hvit. Tok da clear blue digital 1 og wn halv uke siden og den visste ikke gravid. Hadde lagt den andre oppe i en pose og glemt den av. Nå kan jeg skimte en strek på begge sider. Men siden jeg tok cbd så gjelder vel ikke det resultat to uker senere? Hvorfor kommer det brått to streker to uker etter du hae brukt en test?

Ville og tatt en tur til legen, og jobben har ikke noe med hvorfor du skal til legen. Masse lykke til og :)

Jeg har vennine som testet negativ til hun var over 14 uker, da tok dem blodprøve og den slo ut, de visste ikke hvor langt på vei hun var, så hun måtte ha ultralyd. Men dette er IKKE vanlig! Og hun hadde 7 barn fra før, så hun merket det jo. Man har som oftest symptomer.

Jeg har vennine som testet negativ til hun var over 14 uker, da tok dem blodprøve og den slo ut, de visste ikke hvor langt på vei hun var, så hun måtte ha ultralyd. Men dette er IKKE vanlig! Og hun hadde 7 barn fra før, så hun merket det jo. Man har som oftest symptomer.
Hvorfor tok ho ikke blodprøve før da? Har ingen symptomer. Ikke kvalm, ømme pupper osv. Har ingenting av det.

Er nok bare jobbstresset osv i det siste pluss bruddey

ringte legen og de sa at hvis det har gått 3 uker siden sist samleie og fortsatt negativ test så er jeg ikke gravid. Så slår meggtil ro med det! Hadde sist sex den 8 august

Synes det var rart å ta den avgjørelsen over telefon :-/

Sent from my iPad using BV Forum

Hvorfor tok ho ikke blodprøve før da? Har ingen symptomer. Ikke kvalm, ømme pupper osv. Har ingenting av det.

Er nok bare jobbstresset osv i det siste pluss bruddey

ringte legen og de sa at hvis det har gått 3 uker siden sist samleie og fortsatt negativ test så er jeg ikke gravid. Så slår meggtil ro med det! Hadde sist sex den 8 august

For legen drøyde det, hun hadde spiral, og så tok dei blodprøve rett før påsken, da gikk det 2 ekstra uker der og legen sendte henvisning til ultralyd med det var noen ukers ventetid på det, så det valgte hun å ta privat, enn om dei trodde at hun var ca 6-7 uker på vei.

Synes det var rart å ta den avgjørelsen over telefon :-/

Sent from my iPad using BV Forum
Hører barw på hva legen sier jeg:/

For legen drøyde det, hun hadde spiral, og så tok dei blodprøve rett før påsken, da gikk det 2 ekstra uker der og legen sendte henvisning til ultralyd med det var noen ukers ventetid på det, så det valgte hun å ta privat, enn om dei trodde at hun var ca 6-7 uker på vei.
Oja. Hørtes kronglete ut. Har hørt at det er vanligg å få svar 2-3 dager etterpå men var kanskje pga påska. Men hvis folk finner ut i uke 11 at dem er det hvordan får dem tatt abort når det er lang vente tid på alt da?

Back
Topp