Jeg skjønner fortvilelsen til dere med valp, fikk selv en valp da lillegutt var 2 måneder- never again! Jeg har en boxer, de er veeeldig strie, har også hatt det før men man glemmer fort hvordan de er som valper... Vi kontaktet den lokale hundeklubben og gikk valpekurs samt videregående kurs. Instruktøren tok oss til side hver gang for veiledning siden hunden bare var interesser i å sloss med meg. Vi gikk på kurs for tidlig med henne, hadde vi gjort det nå som hun er 16 måneder så hadde vi vært bedre rustet til å lykkes. Det har vært et blodslit og jeg har grått mange frustrasjonstårer, men for en måned siden etter andre løpetid så har hun plutselig blitt voksen og viser seg å ikke være et monster? Tips til godbiter er å steke lever og dele opp i småbiter, eller kjøpe kalkunpølse og dele opp. Gratulerer så mye med valpe , hold ut og vær konsekvent, få hjelp, så får du et flott familiemedlem. Åja, mental stimuli blir dem slitne av, del opp godbiter og kast en neve utpå plenen så må valpen bruke hodet og snuten?