Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
74 som var for alt for stort for 2uker siden passer mye bedre nå. Så har kjøpt 2 ullbodyer i 74, har 2 fra før. Lyst på ulldress, men tror jeg kjøper 80 i de neste plaggene jeg kjøper. Noen gode ullstrømper er kjekt å ha tror jeg.Jeg har kjøpt litt ull siste dagene. Hun her er nok på ca samme lengde, veier rundt 7,5 kg. Bruker 68/74 i klær. Så jeg har kjøpt ull i str 74 fra name it og 80 fra janus. Heller litt stort enn at det passer i 2 uker for det er jo grisedyrtt med ull!!
Bra du fikk kjøpt litt. Jeg synes de tynne ulldressene fra lille lam er så fine men så dyrt når de vokser så fort . Det er helt vilt hvor fort de vokser!74 som var for alt for stort for 2uker siden passer mye bedre nå. Så har kjøpt 2 ullbodyer i 74, har 2 fra før. Lyst på ulldress, men tror jeg kjøper 80 i de neste plaggene jeg kjøper. Noen gode ullstrømper er kjekt å ha tror jeg.
Jeg vet! Derfor jeg sjekker Finn flere ganger om dagen. Kjøper gjerne brukt!Bra du fikk kjøpt litt. Jeg synes de tynne ulldressene fra lille lam er så fine men så dyrt når de vokser så fort . Det er helt vilt hvor fort de vokser!ny størrelse hver måned omtrent. Når stopper det liksom
![]()