Hjelp til valg av størrelse

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Hei! Skal kjøpe inn litt ull. Snupp var 66,5 for snart 3 uker siden. 68 passer, ull i 62 går greit. 74 er litt stort, men kan bruke det uten problem. Hva burde jeg kjøpe for å ha til vinteren og våren?

Jeg har kjøpt litt ull siste dagene. Hun her er nok på ca samme lengde, veier rundt 7,5 kg. Bruker 68/74 i klær. Så jeg har kjøpt ull i str 74 fra name it og 80 fra janus. Heller litt stort enn at det passer i 2 uker for det er jo grisedyrtt med ull!!

Hadde kjøpt i 74:)

Kommer veldig an på hvilket merke du kjøper, veldig store forskjeller. I de minste str. har vi for det meste Janus, her har jeg kjøpt 70, men har også noe i 80. Nå har vi MYE i alle str. etter storebror (i de fleste merker), heldige på den måten. ☺️

Jeg hadde nok kjøpt litt i begge størrelser, 74 er nok fint i år og på nyåret, 80 er nok kanskje bedre på slutten av vinteren/begynnelsen av våren. :)

Jeg har kjøpt all ull i 70 og 74. Altfor stort nå, men da holder det gjennom vinteren. Blir bare litt oppbrett nå i starten...

Hun kan bruke 74, må bare brette ermene. Da kjøper vi 74/80☺️ takk for hjelpen.

Jeg har kjøpt litt ull siste dagene. Hun her er nok på ca samme lengde, veier rundt 7,5 kg. Bruker 68/74 i klær. Så jeg har kjøpt ull i str 74 fra name it og 80 fra janus. Heller litt stort enn at det passer i 2 uker for det er jo grisedyrtt med ull!!
74 som var for alt for stort for 2uker siden passer mye bedre nå. Så har kjøpt 2 ullbodyer i 74, har 2 fra før. Lyst på ulldress, men tror jeg kjøper 80 i de neste plaggene jeg kjøper. Noen gode ullstrømper er kjekt å ha tror jeg.

74 som var for alt for stort for 2uker siden passer mye bedre nå. Så har kjøpt 2 ullbodyer i 74, har 2 fra før. Lyst på ulldress, men tror jeg kjøper 80 i de neste plaggene jeg kjøper. Noen gode ullstrømper er kjekt å ha tror jeg.
Bra du fikk kjøpt litt. Jeg synes de tynne ulldressene fra lille lam er så fine men så dyrt når de vokser så fort . Det er helt vilt hvor fort de vokser! :p ny størrelse hver måned omtrent. Når stopper det liksom :o

Bra du fikk kjøpt litt. Jeg synes de tynne ulldressene fra lille lam er så fine men så dyrt når de vokser så fort . Det er helt vilt hvor fort de vokser! :p ny størrelse hver måned omtrent. Når stopper det liksom :o
Jeg vet! Derfor jeg sjekker Finn flere ganger om dagen. Kjøper gjerne brukt!

Back
Topp