Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men bra prosent uansett vil jeg påstå og viste seg at det har fungert på deg.Tja, det er litt delte meninger om det med blastocyst, men det gir gjerne litt høyere sjanse for implantering. Det er leger som er veldig fan av dette, mens andre er mer skeptiske. De studiene jeg har lest konkluderer stort sett alltid med bedre implanteringsstatistikk enn embryo som er dyrket kortere. På fryseforsøk er sjansen for at de overlever opptiningen større enn for at de som er dyrket i få dager overlever.
Jeg fikk minst 50% sjanse for graviditet. Frys er nesten jevngodt med fersk statistikkmessig, forutsatt at embryoene overlever.
Ser du skal teste på søndag! Spennende dager![]()
Veldig lurt! Å drive å dra ut håpet i flere dager er så utrolig vondt...Men bra prosent uansett vil jeg påstå og viste seg at det har fungert på deg.Kvaliteten på egget må jo uansett være bra siden den har klart å utvikle seg så langt uten å ligge inni en livmor.
Nei ikke denne søndagen, neste uke på søndag skal jeg teste, altså 4 oktober. Alt for tidlig når jeg bare er 7 dpo på søndag.vet at jeg ikke får utslag før tidligst 11 dpo. Få fersk forsøk fikk jeg så vitt frem to strekker på 11 dpo. Tørr ikke å teste for tidlig, orker ikke å bli skuffet unødvendig. For ser jeg en negativ test, så skal jeg vite at da er jeg ikke gravid.
ikke tenke at det er for tidlig uansett til å få svar.
Veldig lurt! Å drive å dra ut håpet i flere dager er så utrolig vondt...![]()
Men bra prosent uansett vil jeg påstå og viste seg at det har fungert på deg.Kvaliteten på egget må jo uansett være bra siden den har klart å utvikle seg så langt uten å ligge inni en livmor.
Nei ikke denne søndagen, neste uke på søndag skal jeg teste, altså 4 oktober. Alt for tidlig når jeg bare er 7 dpo på søndag.vet at jeg ikke får utslag før tidligst 11 dpo. Få fersk forsøk fikk jeg så vitt frem to strekker på 11 dpo. Tørr ikke å teste for tidlig, orker ikke å bli skuffet unødvendig. For ser jeg en negativ test, så skal jeg vite at da er jeg ikke gravid.
ikke tenke at det er for tidlig uansett til å få svar.