Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet første gang 8dp2dt og fikk positivHaha! Det får så være. Har ventet i årevis på disse strekene såHurra ja!!! Må bare nyte dette!
Det er det samme som det jaNår fikk du positiv test? Syns 4dp5dt er tidlig uansett.
Jeg testet første gang 8dp2dt og fikk positivSå det er absolutt mulig!!
Ja, nå må du bare nyte disse strekene. Er en fantastisk følelse
![]()
8 days pas 2 day transferSniker inn ett kanskje dumt spørsmål, for føler jeg burde vite dette. Men hva betyr 8dp2dt?
Sniker inn ett kanskje dumt spørsmål, for føler jeg burde vite dette. Men hva betyr 8dp2dt?
Tusen tusen takk jenter!!! Er selvsagt veldig veldig glad!!!
Så fantastisk, Vidorra! Jeg ser streken, positiv test!! Hjertens gratulerer![]()
Ja jeg ser en strek! Joho! Gratulerer så masse! Herlig å se streken så tidlig i dpo land![]()
8 days pas 2 day transferAltså 8 dager etter å ha satt inn et egg etter 2 dager etter uttak. Noen setter inn egg etter 5 dager også
![]()
Du har fått svar allerede på hva det betyr, men en annen fordel med denne tellemåten er at om man legger sammen de to tallene så får man antall dager dpo.Så dit eksempel er 10 dpo, og Vidorra som var 4dp5dt var 9 dpo.
![]()
Skjønner deg veldig godt!!Tusen tusen takk jenter!!! Er selvsagt veldig veldig glad!!!
Du satte inn fryst egg?Ja, herregud! Ble kort ventetidTusen takk!
Du satte inn fryst egg?hvor mye hadde den delt seg før du satte inn? Hurra!!! Så gøy!!!
![]()
Oi så bra! Da må jo virkelig sjansene være mye større! Hvor stor er sjansene for at man gravid ds? Bare ekstremt nysgjerrig for aldri hørt omDet var en blastocyst, den var dyrket i 5 dager. Da har den delt seg så mange ganger at de ikke kan telle cellene lenger. Derfor jeg fikk positiv test bare fire dager etter innsett!!
Oi så bra! Da må jo virkelig sjansene være mye større! Hvor stor er sjansene for at man gravid ds? Bare ekstremt nysgjerrig for aldri hørt om
Uansett gratulerer!
![]()