Hjelp til strektyding! :)

Sniker fra August; strek er i aller høyeste grad strek! Sånn så min første ut også 11 dpo :D

Tok ny test i dag.. Kjempesvak strek. Den ble tydeligere etter tidsfristen (men da skal man vel egentlig ikke se på den). Ikm var på torsdag, så tenker at streken burde vært sterkere.
Dette bildet er tatt etter tidsfristen.( ca 20 min) Etter 3 minutter var det ikke mulig å få med streken på bildet.. Vet jeg burde ta en digital, men tenkte liksom jeg skulle bruke opp de jeg hadde liggende ;)
ImageUploadedByBV Forum1391839159.647769.jpg

Jeg tror du med trygghet kan ta en digital nå;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Den streken er sterkere enn den første streken jeg fikk! :)

Så streken med en gang :) som de andre sier, en strek er en strek :)

Blir småsprø... Tok en ny test i kveld. 17 dpo og 4 dager over ikm. Negativ etter 3 min, men etter ca 15 min sniker det seg frem en liten strek som blir værende. Det sies jo at man ikke skal se på testen ettertidsfristen. Tror jeg bestiller meg en legetime imorgen, for å se om det i det hele tatt finnes noe hcg i kroppen min.. :(

Blir småsprø... Tok en ny test i kveld. 17 dpo og 4 dager over ikm. Negativ etter 3 min, men etter ca 15 min sniker det seg frem en liten strek som blir værende. Det sies jo at man ikke skal se på testen ettertidsfristen. Tror jeg bestiller meg en legetime imorgen, for å se om det i det hele tatt finnes noe hcg i kroppen min.. :(

Hvilken test bruker du? På CB er det iallfall sånn at man ikke skal se på testen etter 30min, så etter 15min vil jeg tro den er gyldig!!☺️

Spennende!! Ser streker jeg :D

-Taster fra appen-

Urinprøva hos legen viste ikke positiv, ikke negativ, men tvilsom! Erre mulig.. Nå trur jeg at jeg offisielt har mista trua.. :( Dama på legekontoret skjønte godt at jeg var forvirra for det var ho også..!

Urinprøva hos legen viste ikke positiv, ikke negativ, men tvilsom! Erre mulig.. Nå trur jeg at jeg offisielt har mista trua.. :( Dama på legekontoret skjønte godt at jeg var forvirra for det var ho også..!
Be om å få tatt blidprøve da.

Tok det også, men får ikke svar på den med en gang... Er jo 5 dager over ikm nå, så skulle jo slått ordentlig ut på testene. Kan det være det som kalles kjemisk graviditet?

Nå kom det plutselig litt friskt blod, så jeg sniker meg ut av oktoberforumet. Det ville seg visst ikke denne gangen. Masse lykke til alle dere her inne! Måtte alle spirene vokse seg store og sterke!! :)

Nå kom det plutselig litt friskt blod, så jeg sniker meg ut av oktoberforumet. Det ville seg visst ikke denne gangen. Masse lykke til alle dere her inne! Måtte alle spirene vokse seg store og sterke!! :)
So dumt, ikkje noke kjekt når ein er sånn midt i mellom, å får trua på at der har klaffe. Var vel en kjemisk da? Masse lykke til vidare. Håper den sitter neste gang :-)

Back
Topp