Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Blir småsprø... Tok en ny test i kveld. 17 dpo og 4 dager over ikm. Negativ etter 3 min, men etter ca 15 min sniker det seg frem en liten strek som blir værende. Det sies jo at man ikke skal se på testen ettertidsfristen. Tror jeg bestiller meg en legetime imorgen, for å se om det i det hele tatt finnes noe hcg i kroppen min..![]()
Be om å få tatt blidprøve da.Urinprøva hos legen viste ikke positiv, ikke negativ, men tvilsom! Erre mulig.. Nå trur jeg at jeg offisielt har mista trua..Dama på legekontoret skjønte godt at jeg var forvirra for det var ho også..!
So dumt, ikkje noke kjekt når ein er sånn midt i mellom, å får trua på at der har klaffe. Var vel en kjemisk da? Masse lykke til vidare. Håper den sitter neste gangNå kom det plutselig litt friskt blod, så jeg sniker meg ut av oktoberforumet. Det ville seg visst ikke denne gangen. Masse lykke til alle dere her inne! Måtte alle spirene vokse seg store og sterke!!![]()