Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk KristineSå utolig flott jakken ble![]()
Jakka (og sokkene) ser hvertfall ikke ut til og være laget av en uerfaren strikkerske!!Tusen takk Kristine
Til å være så uerfaren så må jeg si meg svært fornøyd![]()
Ja nå er jeg begynt på hentesett til lillemann.Jakka (og sokkene) ser hvertfall ikke ut til og være laget av en uerfaren strikkerske!!
Har du startet på et nytt prosjekt eller ?
Ja jeg er ikke den mest tålmodige av megDet ble kjempe bra!
Ser du fant en fin løsning til å sy sammen tilslutt.
Jeg har styra litt med det til min dorthe genser, men med litt prøving og feiling fikk jeg det til![]()
Tusen takk for tipsLitt vanskelig å skjønne hva du spurte om, men når man syr sammen riller i kanten, altså der hvor man snur når man strikker, så gjøres det lettest ved å sy fra retten. Man syr da i de trådene som på en måte "ligger" rundt kanten på arbeidet, og selvfølgelig annenhver gang i hver side. Da vil du sy en gang i hver rille på hver side, og det vil ikke bli noen klumpete søm, men arbeidet blir som ett stykke. Vanskelig å skrive dette her, men håper du skjønner hva jeg mener...
Når man syr sammen i topp eller bunn av arbeidet, har jeg ikke noen like bra teknikk, men prøv uansett at det ikke blir en "kant" der du har sydd sammen. Sy gjerne fra retten, og en gang i hver side...
Tusen takk for tips
Nå har jeg jo klart å montere denne jakka. Men skal så absolutt prøve slik neste gang
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app