Visst du om så skjønt hadde vurdert brukt så kan jeg med god samvittighet anbefale Stokke trailz. Den er gull på all slags føre![]()
Ser veldig kjekk ut denne vognen og mange som selger brukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Visst du om så skjønt hadde vurdert brukt så kan jeg med god samvittighet anbefale Stokke trailz. Den er gull på all slags føre![]()
Ser veldig kjekk ut denne vognen og mange som selger bruktjeg lurer på om sportsdelen kan brukes begge veier på denne vognen?
Vi har britax smile 3 og er veldig fornøyd med den. Det eneste er at hvis man får to tette barn( noe vi, forhåpentligvis, får) så er det ikke mulig å sette på søskensete. Dette er mulig på emmaljunga nxt90 som jeg har fått med meg i hvert fall. Men hvis det ikke er viktig så kan jeg trygt anbefale britax smile 3Tusen takk for tips alle sammen! Jeg har lest meg opp litt ekstra og plutselig heller jeg litt mot britax smile 3, noen som har erfaring med den?

Takk for svar! Så bra at du er fornøyd, jeg liker å ikke bekymre meg for fremtidige meg sine problemerVi har britax smile 3 og er veldig fornøyd med den. Det eneste er at hvis man får to tette barn( noe vi, forhåpentligvis, får) så er det ikke mulig å sette på søskensete. Dette er mulig på emmaljunga nxt90 som jeg har fått med meg i hvert fall. Men hvis det ikke er viktig så kan jeg trygt anbefale britax smile 3![]()

Så får jeg angre hvis jeg trenger søskenvogn senere hahaHehe.. ja, og vogna er kjempebra så det vil nok være et godt valgTakk for svar! Så bra at du er fornøyd, jeg liker å ikke bekymre meg for fremtidige meg sine problemerSå får jeg angre hvis jeg trenger søskenvogn senere haha