Hjelp til barnevogn

Visst du om så skjønt hadde vurdert brukt så kan jeg med god samvittighet anbefale Stokke trailz. Den er gull på all slags føre :)

Ser veldig kjekk ut denne vognen og mange som selger brukt :) jeg lurer på om sportsdelen kan brukes begge veier på denne vognen?

Ser veldig kjekk ut denne vognen og mange som selger brukt :) jeg lurer på om sportsdelen kan brukes begge veier på denne vognen?

Ja det kan den! Vi brukte vår 98% mot oss da det er utrolig kjekt og trygt å ha øyekontakt osv hele tiden. Den er også kjempe enkel å snu, montere, legge sammen etc. og du får tak i kjempe gode vogner brukt. Det var en norsk bestselger av en grunn, syns det er så dumt at Stokke ble solgt til utlandet og at de ikke ville satse mer på den… men vogna er kjempe tilpassende, høyt oppe slik at man skåner ryggen. Jeg er lav (164) men kunne ikke tenke meg en lavere vogn. Den er også ganske god størrelse på synes jeg, vi brukte vogna lenge frem til hen var 3 og gleder meg til å finne frem vogna igjen nå til høsten. Den er også ergonomisk. Eneste ulempen er at den er ganske stor, men den veier lite og er kjempe god å legge sammen. Vi får god plass i bagasjerommet med sportsdelen og understellet. Bagdelen tar naturligvis god plass men det syns vi er verdt.

Tusen takk for tips alle sammen! Jeg har lest meg opp litt ekstra og plutselig heller jeg litt mot britax smile 3, noen som har erfaring med den?
Vi har britax smile 3 og er veldig fornøyd med den. Det eneste er at hvis man får to tette barn( noe vi, forhåpentligvis, får) så er det ikke mulig å sette på søskensete. Dette er mulig på emmaljunga nxt90 som jeg har fått med meg i hvert fall. Men hvis det ikke er viktig så kan jeg trygt anbefale britax smile 3 :happy::happy:

Vi har britax smile 3 og er veldig fornøyd med den. Det eneste er at hvis man får to tette barn( noe vi, forhåpentligvis, får) så er det ikke mulig å sette på søskensete. Dette er mulig på emmaljunga nxt90 som jeg har fått med meg i hvert fall. Men hvis det ikke er viktig så kan jeg trygt anbefale britax smile 3 :happy::happy:
Takk for svar! Så bra at du er fornøyd, jeg liker å ikke bekymre meg for fremtidige meg sine problemer:joyful::joyful::joyful: Så får jeg angre hvis jeg trenger søskenvogn senere haha

Jeg hadde Emmaljunga Edge, med lux understell (store faste hjul) og en Uppababy Cruz som ekstravogn til forrige.

Emmaljungaen er stor, men fantastisk sovevogn og å trille på snø/grus/terreng.
Uppababyen ville jeg ikke hatt som eneste vogn, men tar liten plass i bil og super på kjøpesenter og sånt.

Denne gangen har jeg veldig lyst til å gå for Bugaboo, men kommer til å beholde Emmaljungaen som fremtidig barnehage vogn :)

Noen som har anbefalinger på Bugaboo? Type/modell osv?

Vi skal bruke samme vogn som sist. Bugaboo Buffalo. Elsket den vognen! God å. Kjøre, vendbar, tok liten plass. Skulle vi hatt ny hadde jeg kjøpt Bugaboo fox nå.

Takk for svar! Så bra at du er fornøyd, jeg liker å ikke bekymre meg for fremtidige meg sine problemer:joyful::joyful::joyful: Så får jeg angre hvis jeg trenger søskenvogn senere haha
Hehe.. ja, og vogna er kjempebra så det vil nok være et godt valg :happy:

Back
Topp