Håper det er greit at jeg spør om dette, selv om det finnes mange liknende tråder… jeg har nettopp tatt testen på bildet. Har aldri tatt denne type test før (RFSU tidligtest, tror jeg. Kjøpte på matbutikken. Er på kontoret så pakken ligger godt skjult i søppelet nå ). Når jeg har fått så svake tester på IKM før har det alltid endt med at mensen kommer noen dager senere. Har bare erfaring med Clearblue tester.
Litt kontekst: Basert på min vanlige syklus er IKM i dag (dvs det er 28 dager siden forrige mens startet), men forrige mens var en uke forsinket så jeg er litt usikker på når EL var denne gangen.
Hva tenker dere om testen? Hva slags test bør jeg evt kjøpe for å teste en gang til? Eller burde jeg vente med å teste?
Beklager rotete innlegg, håper noen har tips/innspill til meg.
Litt kontekst: Basert på min vanlige syklus er IKM i dag (dvs det er 28 dager siden forrige mens startet), men forrige mens var en uke forsinket så jeg er litt usikker på når EL var denne gangen.
Hva tenker dere om testen? Hva slags test bør jeg evt kjøpe for å teste en gang til? Eller burde jeg vente med å teste?
Beklager rotete innlegg, håper noen har tips/innspill til meg.
Burde den ikke være sterkere, hvis man legger til grunn at IKM er i dag?