Hjelp til å tolke g-test

Taaakk! :D Jaa, vi får håpe det! <3 Tror ikke der helt har gått opp for verken meg eller partner..
Jeg har ikke fortalt mannen min det ennå, vi mistet tidligere i år og hadde egentlig termin 18 januar 2021.
Tenkte jeg skulle kunngjøre det på julaften :Heartred
Det er både skummelt og godt å sitte med en slik hemmelighet alene. Men én ting vet jeg, dette er veldig ønsket for oss begge :Heartred
 
Jeg har ikke fortalt mannen min det ennå, vi mistet tidligere i år og hadde egentlig termin 18 januar 2021.
Tenkte jeg skulle kunngjøre det på julaften :Heartred
Det er både skummelt og godt å sitte med en slik hemmelighet alene. Men én ting vet jeg, dette er veldig ønsket for oss begge :Heartred

Krysser alt for at det går veien for dere, denne gangen <3
 
Krysser alt for at det går veien for dere, denne gangen <3
Det samme gjør jeg for dere.
Skal ivei å ta hcg måling på legekontoret etter oppfordring fra revma på sykehuset i dag.
Både for å roe mine egne nerver litt, og for at revmatologen på sykehuset ville ha det.
Men følte meg nesten litt "avvist" av ei småsnurt resepsjondame i dag. Hun kunne ikke forstå hvorfor det har nødvendig med flere hcg tester enn 2 hcg tester på morgen 2 dager på rad.
Slik jeg forstod det på revmatologisk avdeling så ville dem at jeg skulle ta dette jevnlig frem til ultralyden, siden jeg hadde spontan med utskrapning sist.

Har allerede fått dato for første ultralyd, ting begynner å bli virkelig og jeg håper at vi får se et hjerte som slår denne gangen :Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp