Hjelp til å tolke g-test

Hellepelle

Blir kjent med forumet
Hei! Min første tråd her inne:)
Noen som ser noe på denne testen? Er 9dpo (tror jeg). Første pp etter oppstart Letrozol og gjennomskylling av egglederne med kontrast.
 

Vedlegg

  • 868907A0-A8FA-4FED-A933-7FD825B12DE5.jpeg
    868907A0-A8FA-4FED-A933-7FD825B12DE5.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 359
Hei :) Jeg skimter noe på den!
 
Jeg ser antydning til strek! :)
 
Jeg ser noe, men har fått sterk skyggestrek på disse testene før uten å ha vært gravid. Tror nok du må ta en ny i morgen eller på søndag!
 
Enig med PennyLenny. Disse er kjent for skyggestrek, ta helle et annet merke. Kan anbefale rsfu sine stavtester- de slår tidligere ut enn babyplan sine.
 
Hei! Min første tråd her inne:)
Noen som ser noe på denne testen? Er 9dpo (tror jeg). Første pp etter oppstart Letrozol og gjennomskylling av egglederne med kontrast.

Jeg ser en strek, men selv har jeg dårlig erfaring med at det kan være skygge på disse testene. Jeg tok en annen test samme dagen som jeg fikk en ”strek" på den type test. Anbefaler å gjøre det samme :) Men krysser fingrene for at det er en baby strek! <3
 
Jeg ser en strek, men selv har jeg dårlig erfaring med at det kan være skygge på disse testene. Jeg tok en annen test samme dagen som jeg fikk en ”strek" på den type test. Anbefaler å gjøre det samme :) Men krysser fingrene for at det er en baby strek! <3
Takk! Jeg skal forsøke med en annen test i morgen:)
 
Du får holde oss oppdatert. Kom streken med en gang? :)
Jeg skal gjøre det:) ja, den kom rimelig kjapt, men syntes det så ut til at den forsvant etter 5-10 minutter‍♀️ Uff, det er vel bare ønsketenkning, men det nærmeste en strek jeg har kommet i alle fall
 
Back
Topp