Hehe ja ;p jeg begynner å bli kokko!Jeg ser fremdeles ingenting men som sagt vanskelig å tyde bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja ;p jeg begynner å bli kokko!Jeg ser fremdeles ingenting men som sagt vanskelig å tyde bilder
Har hun tatt clearblue ? Ser ingen bilder av det?Jeg syntes clear blue sin ser ganske så tydelig positiv ut, er en blå strek der. Men den er nok ikke sterk nok til å slå ut den digitale enda. Prøv i morgen
Kan skimte noe på disse bildene hvis du er gravid vil de bli sterkere daVis vedlegget 127150
Vis vedlegget 127151
Ser at de jeg lasta opp var veldig dårlige! Disse ser man det litt enklere på! Jeg skal gi meg med mase mitt nå altså haha
Har hun tatt clearblue ? Ser ingen bilder av det?
Der ja... Så den ikke... Ser en strek der. Men kom den opp innen tidsfristen?På første siden i tråden jeg måtte bare spamme litt flere bilder! Jeg leste nå at det ikke var lov å gjøre det her inne hos dere :| sorry! Men jeg hadde/har litt panikk! Hehe
Der ja... Så den ikke... Ser en strek der. Men kom den opp innen tidsfristen?
Hvor står det at det ikke er lov?
Jeg krysser fingrene for deg da. Bruk billigstrimlene. De er mer sensitive... Og vil bli sterkere dersom du er gravidI en festet tråd av admin ;p neeei den kom opp etter tidsfristen.. :/
Jeg krysser fingrene for deg da. Bruk billigstrimlene. De er mer sensitive... Og vil bli sterkere dersom du er gravid
Koselig med søsken daDet er de jeg bruker Akk, jeg har litt blanda følelser nå.. Har ei her som ikke kan gå enda Hadde vel egentlig ikke sett for meg flere barn før om 10 år haha Neida.. Vi får se hva som skjer!