Hjelp! Stemmer dette?

ImageUploadedByBV Forum1437477017.234801.jpg

ImageUploadedByBV Forum1437477029.976690.jpg

Ser at de jeg lasta opp var veldig dårlige! Disse ser man det litt enklere på! Jeg skal gi meg med mase mitt nå altså :D haha
 
Jeg syntes clear blue sin ser ganske så tydelig positiv ut, er en blå strek der. Men den er nok ikke sterk nok til å slå ut den digitale enda. Prøv i morgen :)
 
Du kan få svake streker selv om du ikke er gravid. Jeg fikk det de to periodene nå før jeg ble gravid. Vent noen dager og test igjen :)
 
Jeg syntes clear blue sin ser ganske så tydelig positiv ut, er en blå strek der. Men den er nok ikke sterk nok til å slå ut den digitale enda. Prøv i morgen :)
Har hun tatt clearblue ? Ser ingen bilder av det?
 
Har hun tatt clearblue ? Ser ingen bilder av det?

På første siden i tråden :) jeg måtte bare spamme litt flere bilder! Jeg leste nå at det ikke var lov å gjøre det her inne hos dere :| sorry! Men jeg hadde/har litt panikk! Hehe
 
På første siden i tråden :) jeg måtte bare spamme litt flere bilder! Jeg leste nå at det ikke var lov å gjøre det her inne hos dere :| sorry! Men jeg hadde/har litt panikk! Hehe
Der ja... Så den ikke... Ser en strek der. Men kom den opp innen tidsfristen?

Hvor står det at det ikke er lov? :p
 
Det kan selvfølgelig ende opp som kjemisk, men det er lov å krysse fingrenne :)
Klarer du å vente noen dager blir det billigere, men selv har jeg alltid testet hver dag :p så det er lov å teste igjen i morgen :p
 
I en festet tråd av admin ;p neeei den kom opp etter tidsfristen.. :/
Jeg krysser fingrene for deg da. Bruk billigstrimlene. De er mer sensitive... Og vil bli sterkere dersom du er gravid :)
 
Jeg krysser fingrene for deg da. Bruk billigstrimlene. De er mer sensitive... Og vil bli sterkere dersom du er gravid :)

Det er de jeg bruker :) Akk, jeg har litt blanda følelser nå.. Har ei her som ikke kan gå enda :p Hadde vel egentlig ikke sett for meg flere barn før om 10 år ;) haha Neida.. Vi får se hva som skjer!
 
Det er de jeg bruker :) Akk, jeg har litt blanda følelser nå.. Har ei her som ikke kan gå enda :p Hadde vel egentlig ikke sett for meg flere barn før om 10 år ;) haha Neida.. Vi får se hva som skjer!
Koselig med søsken da :)
 
Jeg vil kalle meg ekspert og jeg ser 2 streker på de siste bildene...men de burde ga blitt sterkere..jeg fikk slike tester så kjøpte jeg en clear blue og den var negativ,men jeg var gravid:)
 
Back
Topp