Hjelp!! Råd om vogn

SnartMammaIgjen:)

SnartMamma
Vi er ikke fornøyd med vogna vi kjøpte brukt. Hadde for lite peiling når vi kjøpte den :( men ser på en brio happy fra 2010 i bra skikk. Hva ville dere gitt for den? Hun som selger den spør hva vi vil gi. Tenker at den er jo 5 år gammal så vil ikke gi for mye heller...

jeg hadde gitt 1500 MAX2000..... absolutt ikke mer!! kjøpte en brukt simo kombi fra 2012 til 2300... Og den var virkelig i god stand, og akkurat byttet bremser! men jeg klarte ikke legge fra meg at den ble litt stor for oss, så kjøpte en helt ny Brio happy på Jollyroom til 4000 .... (var på tilbud)...

Vi hadde en brio happy som vi hadde brukt i 6 mnd, kjøpt helt ny. Den solgte vi i 2011 for 2000,-
Så ville ikke gitt veldig mye for den.. Hvor mange barn en den brukt til osv?

Jeg fikk en brio happy fra 2013 for 1700,- til slutt :D sittedelen var aldri blitt brukt og den var veldig fint tatt vare på :) fornøyd!

Den vi ikke var fornøyd med kjøpe jeg av en venninne egentlig mest for å være snill og fordi vi hadde 0 peiling. Osann heter den, aldri hørt om. Men vi ga nesten ingenting for den.

Jeg fikk en brio happy fra 2013 for 1700,- til slutt :D sittedelen var aldri blitt brukt og den var veldig fint tatt vare på :) fornøyd!

Den vi ikke var fornøyd med kjøpe jeg av en venninne egentlig mest for å være snill og fordi vi hadde 0 peiling. Osann heter den, aldri hørt om. Men vi ga nesten ingenting for den.
så flott at dere fikk den så rimelig, og at den virker ordentlig :D ingenting er bedre!

Høres ut som et bra kjøp, gratulerer! :)

Back
Topp