Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig å prate med deg igårNo problemos!!!!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Med deg ogKoselig å prate med deg igår![]()
Du må sette den rett etter at du har tatt den ut av kjøleskap. Men du har god tid på å "montere" den altså. Så det gjør ikke noe om den ligger ute litt liksomSkulle du ta den ut litt før bruk eller kan den bare tas ut rett før?
Åh det lover jeg du får til når det kommer til dette. Kan chatte med deg her jeg for jeg ligger bare i senga. Enten sover jeg eller så er jeg på bvÅ, flott.. Takk for svar! Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å holde meg våken til halv tolv![]()
Åh det lover jeg du får til når det kommer til dette. Kan chatte med deg her jeg for jeg ligger bare i senga. Enten sover jeg eller så er jeg på bv
Hehe, jeg pleier å legge meg seinest kl. ti :-/ Dette blir hardt.. Det får bli en skikkelig tv-kveld![]()
Hva ser du på tv?
Ser på Bachelor. Kjedelig når juan pablo er en idiot som kun har spilt et spillAkkurat nå er det brilleHelt ok underholdning
Hva driver du med?
Ferdig, tror jeg skal sitte oppe til Kveldsnytt for vil ha med meg litt nyheter. Tenkte å skjære ut stoff til erteposene jeg skal lage imorgenAkkurat nå er det brilleHelt ok underholdning
Hva driver du med?
Ferdig, tror jeg skal sitte oppe til Kveldsnytt for vil ha med meg litt nyheter. Tenkte å skjære ut stoff til erteposene jeg skal lage imorgen
Hvilken kanal?Hva er erteposer?Har du sett Neste sommer? Jeg ler meg i hjel av det!
Hva er erteposer?Har du sett Neste sommer? Jeg ler meg i hjel av det!