Hjelp otrivelle

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Skal den tas ut sv kjøleskap før bruk eller kan jeg bare sette den

Har fått svar av Starbucks. Takk for t du orket prate med et nervevrak

No problemos!!!!!:):):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skulle du ta den ut litt før bruk eller kan den bare tas ut rett før?

Skulle du ta den ut litt før bruk eller kan den bare tas ut rett før?
Du må sette den rett etter at du har tatt den ut av kjøleskap. Men du har god tid på å "montere" den altså. Så det gjør ikke noe om den ligger ute litt liksom:) Ikke stress:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I følge de på apoteket kunne jeg ta den ut 30 min før jeg tok den :)

Å, flott.. Takk for svar! Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å holde meg våken til halv tolv :P

Å, flott.. Takk for svar! Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å holde meg våken til halv tolv :p
Åh det lover jeg du får til når det kommer til dette. Kan chatte med deg her jeg for jeg ligger bare i senga. Enten sover jeg eller så er jeg på bv

Åh det lover jeg du får til når det kommer til dette. Kan chatte med deg her jeg for jeg ligger bare i senga. Enten sover jeg eller så er jeg på bv

Hehe, jeg pleier å legge meg seinest kl. ti :-/ Dette blir hardt.. Det får bli en skikkelig tv-kveld ;)

Akkurat nå er det brille :) Helt ok underholdning :P Hva driver du med?

Akkurat nå er det brille :) Helt ok underholdning :p Hva driver du med?
Ferdig, tror jeg skal sitte oppe til Kveldsnytt for vil ha med meg litt nyheter. Tenkte å skjære ut stoff til erteposene jeg skal lage imorgen

Ferdig, tror jeg skal sitte oppe til Kveldsnytt for vil ha med meg litt nyheter. Tenkte å skjære ut stoff til erteposene jeg skal lage imorgen

Hva er erteposer? :) Har du sett Neste sommer? Jeg ler meg i hjel av det!

Back
Topp