Hjelp med profilen..

IdaEkorn

Blir kjent med forumet
Februarlykke 2022❄️
Heia. Ser flere har en form for 'tagg' ved siden av avataren sin slik som, "augustlykke2018" eller "september2021". Hvordan får jeg til å lage noe lignende?

Setter pris på all informasjon jeg kan få ❤

Hilsen nybegynner på forumet
 
Heia. Ser flere har en form for 'tagg' ved siden av avataren sin slik som, "augustlykke2018" eller "september2021". Hvordan får jeg til å lage noe lignende?

Setter pris på all informasjon jeg kan få ❤

Hilsen nybegynner på forumet
Det er ikke noe du kan lage selv, men man får det ved å være medlem av skjult forum på termingruppa si :)
 
Takk for svar! Hvordan blir jeg medlem av slikt skjult forum? :)

På du står det blant annet "vi som prøver", det vil si du er medlem i det forumet?
 
Takk for svar! Hvordan blir jeg medlem av slikt skjult forum? :)

På du står det blant annet "vi som prøver", det vil si du er medlem i det forumet?
For å bli medlem på skjult forum så må du gå inn på det terminforumet du hører til. Der vil det være en tråd som oppgir hvilke kriterier som man må ha oppfylt for å få tilgang. De fleste kriteriene er at man har vært medlem på babyverden forumet en måned, står på terminlista og har hatt et visst antall innlegg ute på åpent forum i termin forumet.
Ja jeg er medlem av "vi som prøver" forumet og har tilgang til skjult forum der.
 
Last edited:
Back
Topp