Hjelp!!! Mannen vil skilles :(

• Trådstarter Trådstarter sjokkaknustleisegosv
  • Opprettet Opprettet
S

sjokkaknustleisegosv

Guest
Han har møtt en annen og ber meg nå om å flytte ut :( Det er hans hus, særeie så har ikke noe valg. Han mener jeg må flytte ut så fort som mulig. Vi har to barn sammen og jeg er gravid i uke 30. Føler meg helt knust, selv ligger han søtt å sover i senga nå :( Hadde ALDRI sett for meg at han kunne finne på noe sånt. Har hatt det fint helt fram til i dag. Har hatt et normalt sex liv hele tiden osv, er helt i sjokk jeg :( Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare få det ut....

For en forferdelig situasjon!
Har du venner eller familie du kan bo hos en stund mens du leter etter noe eget?
Hva tenker han om barna?
Skift adresse og søk om separasjon med en gang. Snakk med nav om hva du kan ha krav på, og kom i gang med å lete etter leilighet til leie, eller til salgs om du har råd til å kjøpe alene.
Du må alliere deg med noen som kan hjelpe deg med flytting og andre praktiske ting. Sikkert ikke lett å være gravid opp i det hele.

Å Gud, for en idiot av en mann!!!!!
Vil bare sende deg en klem. For en forferdelig situasjon :(
Vet du hvem dette damemenneske er? Er hun klar over at hun ødelegger en hel familie? Samt at du er gravid?
Tror jeg hadde oppsøkt dette menneske og tatt et alvorsord. (Ikke det at jeg hadde tilgitt mannen) men hun burde sannelig få høre! De er tross alt 2 om dette!

Unnskyld meg men.. Dere har barn sammen og du er nå gravid?
Sender deg en klem og håper det ordner seg! Ring alle du kjenner og be om hjelp! Når du har ordnet bohjelp så be om 100% for barna dine og sørg for at han aldri får se dem igjen! Makan til drittsekk!

Unnskyld meg men.. Dere har barn sammen og du er nå gravid?
Sender deg en klem og håper det ordner seg! Ring alle du kjenner og be om hjelp! Når du har ordnet bohjelp så be om 100% for barna dine og sørg for at han aldri får se dem igjen! Makan til drittsekk!

Han fortjener jo å se barna sine selv om måten han "avsluttet" dette forholdet på er helt forkastelig?

Først vil jeg sende en god klem ❤️

Ta kontakt med familievernkontoret som vil kunne hjelpe deg med det praktiske (bosted, økonomi, nav etc). Meld fra til NAV at du nå er enslig forsørger som gir deg rett på utvidet barnetrygd og andre stønader. Husk også å melde fra til NAV om at du skal ha hele permisjonsperioden. Og flytt gjerne adressen til foreldre eller andre bekjente nå sånn at det går litt fortgang i ting.

Helt forferdelig situasjon.. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan en mann kan gjørs det mot deg, og ikke minst sine (snart) 3 barn :(

For en utrolig lei situasjon:(
Er enig med de over her; snakk med familievernkontoret, nav osv.
Klem til deg<3

Sender deg en klem <3
For en grusom situasjon! Og for en fæl mann.
For det første vil jeg bare si, dette er ikke din skyld. Ser du skriver at dere har hatt det fint frem til nå med samliv/ sex osv.
Når slike ting skjer er det lett å prøve å skylle på seg selv, men husk at han er en drittsekk og at det ikke har noe med deg å gjøre.
Flytt ut, skift adresse, jeg hadde tatt med meg så mye som mulig av våre felles verdisaker, sølv, servise bil osv osv.
Hadde også tatt med meg ALT av barna sine ting, senger klær, leker osv...
Kontakt Nav og familievernkontoret så fort som mulig. Og Ikke vær redd for å be venner og familie om hjelp!

Kutt kontakten med han for en stund, dette hadde jeg også holdt for barna sin skyld. Ikke la ham treffe dem.
Evt snakk med familievernkontoret om hvilke rettighetere du har ift barna nå i begynnelsen.

Ikke bruk tid på å krangle med han osv, han er ikke verdt det.

Ønsker der masse lykke til!
Husk at det ordner seg alltid :) <3

Klem til deg.
Du får først aleneforeldrestønader fra nav når dere har vært til mekling på familievernkontoret og du har byttet adresse, så prøv å gjøre det fortest mulig.
Ikke vær redd for å be venner og familie om hjelp, enten det er et sted å bo eller noen som kan hente i bhg eller lage middag til deg en dag. Er nok å tenke på om man ikke skal måtte klare alle dagligdagse oppgaver i tillegg.

Vær forsiktig med å nekte han kontakt med barna, det kan muligens slå tilbake på deg i en barnefordelingssak. Få avtaler med han skriftlig på sms el og ikke over telefon.

Lykke til! Alt går selv om det føles umulig, det umulige tar bare litt lenger tid.

Han har møtt en annen og ber meg nå om å flytte ut :( Det er hans hus, særeie så har ikke noe valg. Han mener jeg må flytte ut så fort som mulig. Vi har to barn sammen og jeg er gravid i uke 30. Føler meg helt knust, selv ligger han søtt å sover i senga nå :( Hadde ALDRI sett for meg at han kunne finne på noe sånt. Har hatt det fint helt fram til i dag. Har hatt et normalt sex liv hele tiden osv, er helt i sjokk jeg :( Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare få det ut....

....... Går mannen din på steroider eller doper seg? Det er det mest tenkelige som kan forklare en så ustabil oppførsel! Herregud for en drittsekk! Og ikke minst for å snakke om den andre kvinnen, som vil ha en slik "mann" ...!

Jeg håper virkelig du får hjelp av de rundt deg.

Jeg sender deg mange gode klemer, og lykke til<3

Å Gud, for en idiot av en mann!!!!!
Vil bare sende deg en klem. For en forferdelig situasjon :(
Vet du hvem dette damemenneske er? Er hun klar over at hun ødelegger en hel familie? Samt at du er gravid?
Tror jeg hadde oppsøkt dette menneske og tatt et alvorsord. (Ikke det at jeg hadde tilgitt mannen) men hun burde sannelig få høre! De er tross alt 2 om dette!
Er jo ikke den andre kvinnens jobb å passe på hun som blir forlatt. Det er ene og alene mannens ansvar.

Her har di fått mange svar og tips til NAV, familievernkontor osv. Det er fine steder å starte.

Skjønner du er sjokkert og lei deg, og timingen hans er virkelig ikke til å tro.

Jeg er ikke enig med de som sier du skal nekte han å se barna, ta med alle barnas ting, mest mulig sølvtøy osv. Til det motsatte er bevist er jeg sikker på at dere klarer å fordele det dere har fått sammen i ekteskapet på en god måte. Det er kun huset han har krav på, alt annet dere har fått eller kjøpt sammen i ekteskapet eier dere sammen.

Det er jo ikke barnas feil at far har funnet en annen, og å straffe ham for utroskap ved å nekte ham barna hører ikke hjemme her. Det er tross alt dere voksne som må ordne opp dere imellom (selvom dette ikke er ditt valg) og som foreldre må dere skjerme barna. Dere må også finne en samværsordning, om det skal betales barnebidrag osv.

Dette får du til! Timingen er som sagt pill råtten, men når det først har skjedd så er jeg sikker på du kommer styrket ut av dette i den andre enden.

Så forferdelig:( føler så med deg<3
For en mann!! Hvem får seg selv til å gjøre noe så råttent! :arghh: Å når du er gravid i tillegg da:( dette må være forferdelig vondt for deg<3 :(
håper du har noen gode venner å familie rundt deg<3 fikk så vondt av deg når jeg leste innlegget ditt. Håper du klarer å ta vare på deg selv å babyen <3

Snakk med en advokat med en gang, og se om h*n kan hjelpe deg med å i det minste få tilbake det du har bidratt med i nedbetaling av huslånet, og evt. underholdningsbidrag.

Håper det ordner seg for deg, og at du med tiden klarer å tenke at det er godt å bli kvitt ham, sånn som han holder på..

stakkars deg . for en dust. sånn seriøst. hvordan kan han gjøre noe slik ? sender deg klemmer. tenker på deg og de 3 barna dine

Er jo ikke den andre kvinnens jobb å passe på hun som blir forlatt. Det er ene og alene mannens ansvar.

Ja er mannens ansvar MEN jeg vet at jeg ville ikke ha vært grunnen til at en familie splittes noen gang. Uansett hvor forelsket jeg måtte være.. Så kanskje denne dama ikke er klar over hvor mange liv hun snur på hode.. Om hun virkelig har samvittighet til noe sånt!

Sender deg en klem :Heartred
Hoppas du har vænner og familje i nærheten . Søk hjelp på nav.

Så hemskt før en dritt sekk han er .

Altså man trenger da ikke skrive så mye dritt om noen man ikke kjenner . Ikke hjelper den hun som er forlatt og for det andre så har vi bare en side av saken

Senderover en klem til hi jeg, håper du gar familie og venner rundt deg

Back
Topp